Julequissen anno 2021!

#62
Veldig gøy, mange takk for quiz!
 
#64
Gave get!

PXL_20220115_145453661.jpg


Stor feit, og tung. Ganske spent og gira etter fjorårets mario-klokke!

PXL_20220115_145500503.jpg


Ntaw :hug:

PXL_20220115_145652620.jpg

Men inn i svarte faens helvete! \o/ @ganon , du har virkelig overgått deg selv denne gangen. Har hatt lyst på denne siden den kom men aldri tatt meg råd, og storkoste meg med den når du hadde den med på provins-GG i forfjor sommer. Tusen, tusen takk! Over all forventning, episke greier! Denne kommer jeg virkelig til å storkose meg med!
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør
#65
Må jo poste her jeg også siden jeg også fikk pakke i går:

1.jpg

Overraskende stor og tung sak, prøvde å tippe litt med kona om hva det kunne være men vi var begge helt på bærtur.

2.jpg

Ajaja, hvilken sirlig håndskrift, men hva kan det være inni tro?

3.jpg

Sweet, en skikkelig arkadestick, har aldri hatt det før. Tror ikke jeg har så mye på switchen som er ideelt, men jeg testa den på PC-en nå og det funka helt supert, så nå skal definitivt MAME-samlinga få seg noen timer.

Tusen hjertelig takk @ganon, over all forventning det her altså. Og gleder meg som før allerede til neste års :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#66
Julequisnissen hadde en hard pakke til meg også, top nice å mott på en mandag! Gaffa’d pappesker har dere sett før, så vi går rett på:

B30F3AE0-786B-4488-BAD3-26A442EBB536.jpeg


<3

273C76D6-8E38-46CE-B27C-C37C9356B989.jpeg


Et brettspill for oss med studiepoeng i alfabetisering og boksamling i stua i en eske ett-åringen likte å tromme på! Her gjelder det å bygge opp en boksamling for å bli utnevnt til Grand Librarian av ordføreren. «The Official Inspector will grade your library on alpabetical order, shelf stability, prominent works and variety,» ja, hva ellers?? Gleder meg til å sette meg ned med dette en kveld sammen med kona, som også er over snittet opptatt av boksamlinger. Evig takk til @ganon for passende og overraskende gave og ekstratakk til co-founder @Klaymen!
 
Sist redigert: