Kameo: Elements of Power (Xbox 360)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#1
Jeg har en promoutgave av Kameo som jeg gjerne vil bytte. Jeg er ikke hundre prosent sikker på om det er lov å bytte bort promoutgaver, men spillet er altså i vanlig cover med booklet og det hele, og den eneste forskjellen er at det er en ganske synlig gul stripe på forsiden hvor det står "promotional copy - not for resale", og det samme står på selve spillet. Ellers er det helt likt den utgaven man får kjøpt i butikkene.

Hvis ikke vil jeg gjerne bytte mot et av følgende spill:

- The Warriors (Xbox)
- Gun (Xbox)
- King Kong (Xbox)
- Far Cry: Instincts (Xbox)
- Oddworld: Stranger's Wrath (Xbox)

... evt. et annet Xbox 360-spill

Det er ikke så nøye hvilken stand spillet er i, bare det er spillbart. Jeg måtte dessverre bryte forseglingen på Kameo, men coveret har bare blitt åpnet én gang og spillet er ikke engang tatt ut av coveret. I perfekt stand, altså, bortsett fra at forseglingen mangler.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Spiderman har solgt meg en promoutgave av Metroid Prime til fullpris, så jeg vil si du har grønt lys her.
Og mer hadde ikke jeg å bidra med. :)
 
#4
Jeg har et promospill som han beskriver, og siden han ikke er her tenkte jeg at jeg kunne vise hvordan min gule stripe ser ut på mitt Project Gotham Racing 2-spill. Trykk.

Veldig synlig altså. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
«Ganske synlig» er ikke nøyaktig nok beskrevet, altså? :p Ungdommen nå til dags ... Krav, krav, krav.



Temmelig synlig, ja. :( Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å ta seg bryet med å lage fullt cover med booklet og det hele, og så ødelegge alt med den stygge stripa.
 
#6
Promotion copyer skal vel strengt tatt ikke selges, men jeg ser ingen problem så lenge det skjer via SG f.eks. ville nok ikke likt butikker som direkte solgte promos.

Har Kameo selv, sa du at det fulgte med booklet? Ikke sjekket min egen nemlig, men min erfaring med mine andre promospill jeg har fått de har nemlig kommet uten booklet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Vel, det lå en promoutgave av PGR3 av samme type som jeg har ute på QXL, og den auksjonen ble fjernet (det kan ha sammenheng med at jeg sa ifra om at det ikke var lov å selge promokopier). Men den strenge beskjeden om å ikke selge videre gjelder nok ikke mellom privatpersoner, nei.

Spillet kommer med booklet, for øvrig.
 
#8
Sikkert litt rart spørsmål, men jeg fyrer løs. Må man ikke jobbe innenfor en spillside, et magasin e.l. for å få promoutgaver? Var hvertfall slikt i gode gamle Dreamcast tider.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Vanligvis: jo. Pressekopier, som det kalles, men da følger det ikke med vanlig cover og manual. Det er bare et enkelt cover med spillet inni. Pressekopiene trykkes opp tidligere, men jeg har hørt at spillblader o.l. noen ganger også får promoteringsutgaver med cover og booklet, av den typen som jeg altså vant i en konkurranse på Gamer.no.

Det ser ikke ut til at noen vil bytte, så da prøver jeg å selge det via QXL, eBay eller tilsvarende.
 
#10
Beklager, den stripen var litt for skjemmende til at jeg kan gi spillet i julegave til min 13 år gamle bror uten å få litt dårlig samvittighet.

Om du da ikke kunne tenke deg å bytte mot et current-gen spill eller DVDer? Så kan jeg iallefall få rundet spillet på egenhånd.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#11
Begynner ikke du å bli ganske lei Call of Duty 2, egentlig? =D

Neida. Jeg har allerede nevnt de spillene jeg har lyst på. Eldre/andre titler har ikke helt den samme verdien for meg.
 
#12
Vel, jeg kan stille med Pikmin 2, Warrior Within (PS2), Ratchet Gladiator (PROMO), Gregory Horror Show og et partre andre, som alle er velverdige konsollspill. Har også noen gems til PSX som f.eks. Fear Effect.

Samt et hav av DVDer.
 
#13
Heisann, promo er ikke lov til å selge videre, dermed basta! men hvem bryr seg egentlig?

Det jeg lurer på det er: Regner med at du skriver for en nettside, eller et blad siden du mottar promo utgaver av spill? (skriver selv innen det samme område, spill)

Det som får meg til å tvile litt er din troverdighet, ikke vondt ment, men altså din troverdighet i en evt omtale av spillet, siden du sier du kun har hatt spillet i maskinen en gang, såklart kan du ha spilt dette kanskje i 15-20 timer før du har tatt det ut, men sjansen for det er vel liten for du har sikkert hatt andre spill som du har spilt i mellomtiden.

Lyver du i salgsannonsen, eller har du gjort en anmeldelse av et spill du har spilt for lite til å gi din versjon av det?

Var ikke meninge å spore av her, er innterisert i spillet men har ikke stort å bytte med, det som skuffer meg er vist det jeg sikter til er tilfelle og du viser deg å være en useriøs anmelder på et marked som krever, og trenger skikkelige og seriøse skribenter

mvh
Leon
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
Hihi. :D Ingenting av det du skriver stemmer.

(...) av den typen som jeg altså vant i en konkurranse på Gamer.no.[/b]
Jeg måtte dessverre bryte forseglingen på Kameo, men coveret har bare blitt åpnet én gang og spillet er ikke engang tatt ut av coveret. [/b]
Det kan være en fordel å lese de tidligere postene i emnet. Jeg har altså ikke hatt spillet i maskinen, ikke skrevet omtale av det og ikke fått det fordi jeg er spillskribent. Og fremfor alt er alt jeg har skrevet i denne tråden sant.
 
#15
Hihi. :D Ingenting av det du skriver stemmer.

(...) av den typen som jeg altså vant i en konkurranse på Gamer.no.[/b]
Jeg måtte dessverre bryte forseglingen på Kameo, men coveret har bare blitt åpnet én gang og spillet er ikke engang tatt ut av coveret. [/b]
Det kan være en fordel å lese de tidligere postene i emnet. Jeg har altså ikke hatt spillet i maskinen, ikke skrevet omtale av det og ikke fått det fordi jeg er spillskribent. Og fremfor alt er alt jeg har skrevet i denne tråden sant.
[/b]
Beklager, hehe, leste at du vant det, men hadde glemt det når jeg skrev innlegget, hehe. Skrev det etter jeg kom hjem fra en tur på byen i går ser du, hehe
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#17
Ops, beklager. Spillene er sikkert fine på alle måter, men for meg har de nok ikke den helt store verdien.
 
#18
Suit yourself. Men da jeg er en nysgjerrig kar, gidder du å si fra når du får byttet det bort? Jeg lurer faktisk på hva folk er villige til å gi for en promoutgave av et X360 spill.

Edit:
Glem det. Så nettopp at du selger det på QXL, UTEN å oppgi at spillet ditt er en promoutgave. Din snik. :p
 
#19
Ehhiii!!! Sweet! Var med bok i mitt Kameo promo spill også! Det var nytt, må sjekke innom siste ladning med promo spill til xbox/360 nå! Kanskje det har blitt noe nytt og bok følger med alle spillene?!?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Suit yourself. Men da jeg er en nysgjerrig kar, gidder du å si fra når du får byttet det bort? Jeg lurer faktisk på hva folk er villige til å gi for en promoutgave av et X360 spill.

Edit:
Glem det. Så nettopp at du selger det på QXL, UTEN å oppgi at spillet ditt er en promoutgave. Din snik. :p
[/b]
Heiheihei, jeg har skrevet at "coveret avviker noe fra bildet", uten at noen hittil har reagert eller spurt om hva forskjellen er. De som har gitt bud er med andre ord trolig idioter/noobs/casual gamere og en av dem kommer til å få seg en litt uventet overraskelse (mye lik den jeg selv fikk da jeg åpnet konvolutten). :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.