Kameo: Elements of Power (Xbox 360)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Nå har jeg sjekka igjennom promospilla mine, og det virker som om det er vanlig at de følger med X360 spilla men ikke med de "vanlige" Xbox spilla. Unntaket var Star Wars Battlefront 2 som også kom med manual til Xbox.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#22
Auda ... En med hjerneaktivitet har forvillet seg inn på auksjonssiden min! ><

En mulig kjøper, brukeren alfulfkrill, har stilt deg et spørsmål på gjenstand:

Kameo: Elements of Power - NYTT (Gjenstandsnummer 22066135)

Spørsmål: hvorfor er coveret annerledes?er det en promo utgave eller en annen utgave [/b]
Hva gjør jeg nå? :holdkjeft:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Svar følgende:
"Det er en SUPERUTGAVE! En ekstra-diddlig tjohoiutgave fylt med spenning og fart - og! - på utvalgte ukedager: også ekstra moro! Jajamenn, du er garantert masse gøy, latter og kos med denne superutgaven som beklageligvis er feilskrevet som "promoutgave" på coveret, men det legger langt ifra noen demper på stemningen, snarere tvert imot! Finn frem brus, boller og konfetti, for her skal det feires så snart du får Kameo - SUPERUTGAVE - i hus!"
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#25
Ja. Jeg risikerer vel en negativ tilbakemelding uansett, som ikke kommer til å ta seg godt ut, men jeg antar at kjøperen vil føle seg ekstra lurt hvis jeg nå påstår at det er en vanlig versjon. Da blir det en dobbel løgn som er litt vanskeligere å svelge.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#27
Lett å overse hvis man er ganske trang i nøtta og dessuten ikke så veldig stiv i engelsk? Kanskje ikke.
 
#28
Lett å overse hvis man er ganske trang i nøtta og dessuten ikke så veldig stiv i engelsk? Kanskje ikke.
[/b]
Svar ærlig du, sjangsen for at kjøper fortsatt vil ha det er jo stor, spillet blir jo billig da, 325 er ikke dyrt for et 360 spill. Bok og alt følger jo med, eller, hvis du har noen kontakter i butikk, be om å få noen inlays til spillene. Jeg har skaffet meg det, for å slippe de hvite hjørene på Xbox spilla. Men på discen står jo fortsatt promo da...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#30
Ja, det er nok et godt råd.

Takk, gutta. På SG er det alltid hjelp å få. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Så da bruker du det fine svaret mitt? Godt å se. Tenk så glad han blir når han får SUPERUTGAVEN av Kameo i hus, og tenk så skamfull og ydmyket han blir når kompisene hans ler av ham fordi han påstår at promoutgaven han sitter med er en superutgave!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#32
Kopien ble solgt for 350 på QXL til slutt, og det siste budet ble gitt etter at jeg hadde opplyst om at det var en promoutgave.

Takk til alle som har bidratt i tråden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.