kan noen si meg?

#22
Flatout er ganske gøy en stund. Ellers er vel NFSU2 et hot tips.
NFSU 2 er omtrent like hot som moskva marit i en wet t-shirt konkurranse...

hot rod spilla er mye bedre ja. det kan du og laste ner gratis. er vel abandonware nå vil jeg tro?

Hot Rod: Garage to Glory (Demo på overhalt versjon av gode gamle hotrod på en måte)

:tommelopp:

men sjefen sjøl finner du her:

HotRod 2 A.K.A Street Rod 2. er vel samme spillet er det ikke? mener å huske det hvertfall.

:totomleropp:



Edit: 1ern her...
 
#23
Opprinnelig skrevet av Scwepps@11.01.2005, 14.42
Flatout er ganske gøy en stund. Ellers er vel NFSU2 et hot tips.
NFSU 2 er omtrent like hot som moskva marit i en wet t-shirt konkurranse...

hot rod spilla er mye bedre ja. det kan du og laste ner gratis. er vel abandonware nå vil jeg tro?

Hot Rod: Garage to Glory (Demo på overhalt versjon av gode gamle hotrod på en måte)

:tommelopp:

men sjefen sjøl finner du her:

HotRod 2 A.K.A Street Rod 2. er vel samme spillet er det ikke? mener å huske det hvertfall.

:totomleropp:


161865​


Moskva marit i en wet t shirt konkuranse....Takk, du har gitt meg et evig mareritt:(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Opprinnelig skrevet av eivind2k+11.01.2005, 07.36-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@02.01.2005, 04.51
Midnight Club II er DJEVELSK vanskelig. Så vanskelig at du føler for å drepe noen, in fact. Men trivelig moro nonetheless.
156897​
Det er nok bare du som suger kanintiss, Nicholas.
161746​
[/b]
Alvorlig talt, har du spilt det? Det krever perfeksjon til de grader at du river opp vegger over det. Trust me.
 
#25
Ja, jeg har spilt det. Jeg lånte det i en luguber spillsjappe i Halden, så og si den eneste butikken som låner ut spill nå til dags.

Kanskje det har noe med det at jeg er så forbanna god.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Scwepps@11.01.2005, 14.42
Flatout er ganske gøy en stund. Ellers er vel NFSU2 et hot tips.
NFSU 2 er omtrent like hot som moskva marit i en wet t-shirt konkurranse...

hot rod spilla er mye bedre ja. det kan du og laste ner gratis. er vel abandonware nå vil jeg tro?

Hot Rod: Garage to Glory (Demo på overhalt versjon av gode gamle hotrod på en måte)

:tommelopp:

men sjefen sjøl finner du her:

HotRod 2 A.K.A Street Rod 2. er vel samme spillet er det ikke? mener å huske det hvertfall.

:totomleropp:



Edit: 1ern her...
161865​

Hot Rod hadde vi på en kjempegammel pc en gang. Det spillet er rått. :D