Øh, achievements er vel for 360?
Uansett, har spilt meg til nesten slutten på brettet hvor man fister han japanske yakuzaen eller noe, og er godt fornøyd så langt. Jeg går pent bak cover, men jeg er jo vant til å bruke cover i FPS uten å faktisk måtte ha en eller annen homo mekanikk for å holde hånda mi. Våpna er greie nok, men jeg blir som oftest sittende med hagla, siden den helt pent dreper på avstand også (noe som egentlig er litt nigger, men når alternativet er maskingevær som egentlig ikke treffer så godt over lengere avstander, toggle mellom pistol/sniper med dick ammo eller bruke en tilnærmet ubrukelig rifle som ingen dør av, så er hagla min beste venn mens jeg løper fra cover til cover). Skuespillet er så som så, men hovedpersonene virker så langt kule. Minus for enkelte ugjennomtenkte deler av spillet og at det er kliss umulig å skyte gjennom vanlig glass. Hvordan ellers skal man kvitte seg med biler raskt, liksom? Ellers er det også litt homo at Kane er så teit at han lar Lynch ta seg av greier selv etter han er påvist gal, men alt for å drive plottet fremover, hæ?
Ædit: Også er adrenalingreia litt klein. Det er flere ganger det er litt greit fordi du har kommet deg langt og det er sabla surt å dø akkurat der, men det er flere ganger jeg innser at jeg har vært altfor gung ho og fortjener å dø ved føttene på sju soldater jeg trodde jeg kunne ta på egenhånd, men like fordømt kommer Lynch løpende bort, dreper alle sammen (til tross for at han treffer omtrent dick ellers) og stapper sprøyta i meg for 547864 gang mens han gauler om at jeg kommer til å dø om jeg tar for mange (hint; jeg har ikke dødd av det enda). Men fortsatt et kult spill, selve actionen er ubetalelig, og selv om jeg ikke hadde gitt spillet aller høyeste karakter, er det absolutt ingen 6/10.