Kane & Lynch

Aslak

Humanoïde, incognito
runna det i går. det var jo litt artig, men, ja, kontrollene suger. historien var jo litt artig da. lo litt da lynch drepte alle gislene under bankranet.

Halky

Veteran bruker ;)
Ey noen som faktisk kan hjelpe meg på det oppdraget jeg sliter?
Og ja storyen i spillet er litt artig, kule personligheter til folka, spess Lynch ;)

Men har selv egentlig aldri hatt noen store problemer med kontrollen ;O Spiller på pc sefern.

Aslak

Humanoïde, incognito
hvis jeg forsto deg riktig tror jeg du bør statse på å hente en lyddempa sniper av en av lagkameratene dine, men det kan hende jeg misforsto

Lodin

Der Waaaah
En ting jeg virkelig ikke skjønner her er hvorfor coversystemet skal være så fucka. Det er en integral del av spillmekanikken, men det suger balle.
Mass Effect har akkurat det samme systemet. Vel kjører det på Unreal 3 som ga oss coverdillet til Gears, men akkurat som Kane går man her mot nærmeste cover, presser seg mot det og får en "coveranimasjon". Forskjellen er at det skjer konsekvent i Mass mens man er heldig i måneskinn om Kane gidde stelle seg langs veggen. Dette fungerer ganske enkelt ikke. Det er ikke ferdig og er ødelagt.

Det fra folka som ga oss Hitman og Freedom Force. Noe er råttent i staten av Danmark.
Lukter stink gjør det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, selv synes jeg det fungerer greit. Man lærer seg kjapt når man kan forvente å gå i dekning, og da er det en kaketur å sprinte fort mellom dekning når man rykker framover. Er mange steder hvor man må dukke ned for å gå i dekning, men det er - yess - en del av å lære seg spillet. Sånn ellers trenger man ikke å gå i dekning noe særlig før et stykke uti spillet, da. Og ja, jeg spiller på Hard.

Halky

Veteran bruker ;)
Øhm ja jeg fikk endelig rundet spillet idag etter og ha tatt en pause fra det ;) Men uansett er det to slutter i spillet eller bare en? Man fikk jo liksom ett valg helt på slutten der liksom, enten går man til helien eller så går man ned trappen. Jeg gikk da ned trappen og hjalp de andre som var igjen og alt virket greit. Så ut som hun overlevde og alt, selv om vi ikke fikk vite noe mer om alt gikk bra selvfølgelig.

Menne, er det to slutter eller er det bare en? Vurderer og teste ut det andre alternativet snart bare for og sjekke :p

Det er 2 slutter.
Jeg bare loadet på nytt og tok sistedelen igjen for og sjekke andre slutten.

Du får en achievement for hver slutt : "Damned if you do" og "Damned if you dont".

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, ta tokk jeg og prøvde ut den enkleste slutten også, syntes egentlig den var litt kjedelig. Men kanke huske at det dukket oppe noe achievements greier som du nevnte over her ""Damned if you do" og "Damned if you dont" Uansett den andre slutten der man redder de andre vil jeg si var den beste slutten, med litt ekstra action.

Har litt lyst på en oppfølger her, bare at de finner på noe annet eller finner noen andre og drepe, to koselige karer Kane and Lynch ;)

Jaha, vel jeg fikk de achievementsa på de to sluttene. Damned if you do og dont er jo (haha) angående hvordan det ender ikke sant.
Om du ikke fikk det så...ja hva faen. spiller du på ps3 kanskje. hah.

Jeg spilte det på pc.

Halky

Veteran bruker ;)
Spilte det på PC ;) Men det kom ikke opp noen sånn achievement greie opp på skjermen. Men kanskje det har noe med hvilken grad man spiller det på, spilte det selv på den mellomste graden.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Øh, achievements er vel for 360?

Uansett, har spilt meg til nesten slutten på brettet hvor man fister han japanske yakuzaen eller noe, og er godt fornøyd så langt. Jeg går pent bak cover, men jeg er jo vant til å bruke cover i FPS uten å faktisk måtte ha en eller annen homo mekanikk for å holde hånda mi. Våpna er greie nok, men jeg blir som oftest sittende med hagla, siden den helt pent dreper på avstand også (noe som egentlig er litt nigger, men når alternativet er maskingevær som egentlig ikke treffer så godt over lengere avstander, toggle mellom pistol/sniper med dick ammo eller bruke en tilnærmet ubrukelig rifle som ingen dør av, så er hagla min beste venn mens jeg løper fra cover til cover). Skuespillet er så som så, men hovedpersonene virker så langt kule. Minus for enkelte ugjennomtenkte deler av spillet og at det er kliss umulig å skyte gjennom vanlig glass. Hvordan ellers skal man kvitte seg med biler raskt, liksom? Ellers er det også litt homo at Kane er så teit at han lar Lynch ta seg av greier selv etter han er påvist gal, men alt for å drive plottet fremover, hæ?

Ædit: Også er adrenalingreia litt klein. Det er flere ganger det er litt greit fordi du har kommet deg langt og det er sabla surt å dø akkurat der, men det er flere ganger jeg innser at jeg har vært altfor gung ho og fortjener å dø ved føttene på sju soldater jeg trodde jeg kunne ta på egenhånd, men like fordømt kommer Lynch løpende bort, dreper alle sammen (til tross for at han treffer omtrent dick ellers) og stapper sprøyta i meg for 547864 gang mens han gauler om at jeg kommer til å dø om jeg tar for mange (hint; jeg har ikke dødd av det enda). Men fortsatt et kult spill, selve actionen er ubetalelig, og selv om jeg ikke hadde gitt spillet aller høyeste karakter, er det absolutt ingen 6/10.

Jante

privileged CIS shitlord
SITAT(SirkusMartin @ 23.01.08, 11.49) 99358
Øh, achievements er vel for 360?
[/b]
Tror det der Vista-only "Games for Windows"-rælet har achievements også.

Jeg har både gears of war og kane and lynch med games for windows merket og begge spillene regga jeg med min Live Gamertag under oppstart og whoaleahuppido så fikk jeg achievements på de.

Sjekk gjerne gamertaggen om du er i tvil.

Så ØH...nei. det er på pc og.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(SirkusMartin @ 23.01.08, 11.49) 99358
Ædit: Også er adrenalingreia litt klein. Det er flere ganger det er litt greit fordi du har kommet deg langt og det er sabla surt å dø akkurat der, men det er flere ganger jeg innser at jeg har vært altfor gung ho og fortjener å dø ved føttene på sju soldater jeg trodde jeg kunne ta på egenhånd, men like fordømt kommer Lynch løpende bort, dreper alle sammen (til tross for at han treffer omtrent dick ellers) og stapper sprøyta i meg for 547864 gang mens han gauler om at jeg kommer til å dø om jeg tar for mange (hint; jeg har ikke dødd av det enda).[/b]
Hvis du spiller på Morphine eller hva den hardeste greia heter, så blir det der plutselig andre boller. Men ja, enig med deg i at vi snakker om 7/10 her. Ikke noe høyere.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja. Kanskje en åtte, får se hvordan spille utvikler seg :p Det får uansett Mass Effect, som det hagla niere og tiere rundt, til å se enda mer bedritent ut.

Hazen: Å så sinna.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hazen, hvorfor er du så sinna? :(

Kane & Lynch ser ut som et av få spill som får en positiv backlash, eller å ha blitt mobbet ved slipp. Skjer ikke så ofte. Det var et til spill jeg tenkte på som det samme har skjedd med, but ah forgot.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Greit, ferdig nå. At du plutselig skal ut og sable ned hærer er litt neger, og det var bare den triste slutten som var noe kul trass i et skikkelig homo sistebrett. Jeg kjørte løpet ut med maksingevær, men på andre gjennomspilling på vanskeligste kjører jeg hagle nå, og jeg ler meg gjennom bretta. Må bare lære meg de halvhjerta GRAW-kommandoene nå, så kan jeg lure til meg et par achievements til.

Defintivt en 7/10.

Fordi jeg er xxxXXEMOXXXxxx.

eller bare fordi det så sånn ut, men egentlig ikke var det dere trodde.

Blomster og bier.