Killzone 2: The Kill Zone 2

Lodin

Der Waaaah
Oh schnap! Siden preorder dillet ikke eksisterer i Europa får vi demoen tidligere enn USA. På torsdag faktisk.
Ikke at det er så jævla vanskelig å lage en fake europeisk konto fra andre verdensdeler da.

Mopey

チーズ
Demo?

Fortsatt ikke ute per 16:58. Så forsåvidt at dette skulle skje:

Ringen Kino sal 6, 11:30-14:30 Lørdag 7. februar
Prøv Killzone2 på storskjerm tre uker før release.
Servering av snacks og brus. Mulighet for å forhåndsbestille spillet.
(Arrangør: Sony)

Send Killzone Oslo + navn til 2025

eventuelt bare møt opp og lat som om at du står på lista, men at du kanskje ikke kom med, også at er det ikke egentlig plass...?

Den er ute nå, men man må foreløpig gå via All Games -> Shooter -> Killzone 2.

Best å skynde dere før den havner på «Latest» og nedlastningshastigheten forsvinner ut av vinduet.

Jeg spilte akkuratt igjennom demoen. Hva kan jeg si? Jeg synes det var konge. Grafikken var kjempebra, kontrollene satt med det samme jeg startet å spille. Jeg har etter første gjennomgang intet negativt å komme med. Jeg er riktignok ikke noen stor fps fan, men jeg hadde lyst til å spille mer etter at demoen var slutt. Det er da et godt tegn. Alt i alt et svært godt førsteinntrykk, og sjansene er store for at spillet skal i hus.

CockMcBalls

El Sabor Professional
For min del er det ikke tvil om at dette skal i hus. Kontrollen virket litt sluggish for meg til å begynne med, men det er sånn man vender seg til. Uansett er jeg en sucker for episke, cinematiske, (generiske) fps-er, og dette er utvilsomt noe som havner i den kategorien. Multiplayeren skal visstnok også være snop, noe som for meg blir en fin-fin bonus.

Laster ned demoen nå, blir spennende å se hvor nærme konsept traileren de kom da.

Edit: FAEN DETTE TOK TID A' !¤¤#"!%!%

Jante

privileged CIS shitlord
Fordi Sony har cæshet ut for å få 10/10?

Jeg tror ikke det er sant Jante, og det er faen ikke rart du trekker sære slutninger dersom du tar med fiktive eller ubekreftbare elementer i argumentasjonen din og synes at andre mennesker er helt tåpelige som ikke deler din definisjon av de fiktive eller ubekreftbare elementene. Sony lenge leve!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det tok deg jævlig lang tid å mekke ny konto, synes jeg.

CyberK

Finner ikke på noe.
Demoen var short but sweet. Fikk definitivt lyst på mer. Den samme kule stilen og de samme deilige våpnene som før kombinert med digg gameplay og godt utført cover-system. Gud så tilfredsstillende det er å skyte med de riflene der!

Skal på den kinovisningen i morgen sammen med en kompis. (Trondheim) Jeg vet ikke om vi får sett noe mer av spillet enn demoen og heller ikke hvor mye vi eventuelt får spille, men kanskje de har noe stæsj å gi bort? :p

Kilik

Lokal moderator
Tja, veldig flott grafikk, men ikke så utrolig imponerende. Gameplaymessig ser jeg ikke det helt store. Får litt "just another FPS"-følelse.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jamen, skyte romnazier fra fremtiden med ved hjelp av kjærlig designet våpenfetisjisme! What's not to love?