Killzone 2: The Kill Zone 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan være med jeg også så lenge dere finner et vettugt tidspunkt eller to å spille på (altså ikke midt på kvelden når skikkelige folk er på jobb).
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Ingen andre som vil være med? Blir litt få på hvert lag med hele fem stk.

Nå til noe helt annet, nye kart er på vei. To kart fra killzone 1, Beach Head og Southern Hills.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Eh, jeg er selvsagt med gitt at tidspunktet stemmer (Eksamensforberedelser osv.), dere tusseladder trenger jo en feig medic som holder seg langt fra frontlinjen.

Kartene ser også kule ut. Duck and Cover for atombomber eller hva?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Fortsatt med på generalt grunnlag, men ikke i dag fordi jeg er både syk og har eksamen i morgen. Til helgen er alltid stas.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
High precision? OI, DET VAR VISST IKKE MENINGA AT KONTROLLENE SKULLE VÆRE SÅ TUNGE LIKEVEL, OI FAEN!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nåja, de har skrevet eksplisitt at de er like tunge som før, bare at den reagerer på svakere dytting av stikka. Så jeg ser for meg at det blir bedre for skyting på avstand, men ingen forskjell på kloss hold. Er faktisk ikke sikker på om det er noe jeg vil skru på, egentlig.
 
Cirka 3 mnd tilbake

Guerilla Games skrev:
""No Changes Required" for Controls according to a post by the Killzone 2 development team, Guerrilla Games, the current control method is set to stay, claiming a change may upset players already acclimatised to the scheme:

“Last update on this (I hope)

After carefully looking into this, reading the posts, talking to a lot of you directly and analysing the controls at GG we have come to the conclusion that there are no changes required to the system. If at all, any changes to the controls would put the majority of people who have not had problems or have adapted out of whack, which may be more serious. Killzone 2 is a weighty, slower, more tactical first person experience that focuses on immersion. It is not a twitchy, split-second gun-wielding experience like some shooters. Also, the online experience is quicker as we’ve made the controls and animations a little faster during design.

I want to thank you all for your often constructive feedback, both positive and negative and we’continue to take it all on board to help us make better games. It is almost time folks. Lets enjoy it.”
Nåtid

PS.Blog : "Control-wise, what exactly does the new ‘High Precision’ option do?"
Guerilla Games: " When this option is switched on, it makes the analog sticks more responsive to small movements. Turned off, the controls behave exactly as they did before the patch. It’s not a radical overhaul of the control system, so the layout and the ‘weight’ of the controls remain the same.

Still, a lot of us here at Guerrilla really enjoy the new High Precision option, so we’ve decided to switch it on by default for new players. Existing Killzone 2 players will have the option turned off by default after patching – we wouldn’t want to force a sudden change to the controls on you!"
EPIC FAIL :ler: Spillet skal være sånn my ass. Taktisk shooter lansert i 2009 uten høy presisjon.

Månedens dassrull er herved sendt til Guerilla. Tørke leggen hadde vært lurt nå
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Er det jeg som har ukjente funksjonshemninger eller er den high precision-optionen veldig bra gjemt?
 
Ingen som har gidda å nevne at Killzone 2 oppdateringen (1.27) er ute ?
High Presicion mode var en stor forbedring uten at det tok vekk Killzone preget. Det føles fremdeles tungt, bare ikke på en handicappet måte. En ting la jeg merke til med den nye oppdateringen som ikke var positivt. Nå når man spawner på spawngrenades så har man ikke de to sekundene med udødelighet lenger. Noe som resulterer i at folk spammer granater på røyken som aldri før. Dette kan jo unngås med teammates som ikke er fra helvete. Dvs at de tenker litt før de slenger spawngrenades midt i det åpne, gjerne foran 2-3 fiendlige turrets. Men nok pjatt, må online og ranke opp. Jeg vil også ha de jævla flyvende maskinene :argh: Og sniper klassen :elsk:

Alt i alt, Dirty finally approves.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Napalm & Cordite er på sin vei. Kartpakka vil inneholde Suljeva Cliffside og Archtower Landing fra SP delen. Kartene vil også gi deg mulighet til å plukke opp henholdsvis flammekaster og boltgun

Helvete så ofte de gir ut nye kart il dette spillet...