Kingdom Hearts II

#1
Først, link til den nye traileren.

Edit: Uh, hvilket ikke funker.. gå inn på http://www.kh2.co.uk og trykk på traileren der ifra. Med mindre de har tatt den ned.

Deretter, et nytt Nomura-intervju:

"New worlds and new system designs to brighten it up! Nomura's comments on completion."

At this stage, what is going on with Hades?
At this stage, Sora moves on through his adventure when he meets Hades. Quickly moving into his world while the world passes by him. Hades' world consists of many peaks. Hence, it's best to view the scene while playing the game. Hercules and Auron battle it out in the Underworld's throne room, Auron once defeated is very unhappy with his situation and encounters problems, so he joins up with our heroes. Again, Mickey's rival, Pete makes his appearnce to the young heroes early on, he picks his moment to strike in Hercules world to try to defeat him. One turn can make you lost, The King's relationship and the previous connections with Pete will match well here and are expected to be touching.

What are your plans for the black-coated men entangling themselves into this?
Mulan's world, at this stage is the first entry into an actual Disney movie. Mulan has taken the role of her father and become his substitution and has disguised herself as a man. She has to supress her reget throughout the whole journey. KH2's co-operation feature, which can be enabled while playing through the story, will have world party membes run along side you and help fight. Mixing KH series' amusing side with an original Disney story has an effect on Sora at moments, in a way that is entwined perfectly. Such meaning shows in "Mulan" as well as she creeps around and lights the tail of a rocket, which shows her more couragous side. Furthermore, at this stage the black coated men also enter into the scene... Disney's original story will advance and will not disappoint. Sora's mysterious side speaks out and entwines here. Everyone's high expectation of the game feels so necessary.

How will the realtime and Co-op functions work?
Nomura: Enemies and their distance affect the outcome of some attacks, other times special conditions may be requried. At the bottom left hand side of the screen you have a display called "command", which indicates attacks and skills you can use. That "command" allows you to select, "co-operation start" which will enable you to select your own party out of characters it gives you. You can select them with triangle and then when you're done hit "ok". At the start, Aurons techniques prove to be useful to help Sora. Alternating between characters will be fast and before their final stage, Auron splits with Sora and gives him a technique to use called "tornado". Real time battles aren't only just one element to the game, they require to be often mixed with such co-op features, since co-op is at the very heart of the game. Nevertheless, command input and timing will play a major role.
Techniques can be gained easily which can be a refreshing part to the game, you will soon see yourself trying out new techniques together. (Smiles)

KH2, another project by Tetsuya Nomura, special Interview.



Også lener vi oss alle tilbake i stolen mens vi venter. Diskutér.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Bra det er noen som følger med, for jeg hadde nesten glemt hvor mye jeg gleder meg til dette spillet. Blir spennende å se hvordan storyen blir, og om den slutter med like mange løse tråder denne gangen.
 
#3
Woohoo, gleder meg til dette spillet, og har gjort det siden jeg fikk Kingdom Hearts 1.
Det er et spill som skaper glede i envær kropp og sjel.

Kan huske da jeg fikk 1'ern, da koste jeg meg under et teppe eller dyna med kakao på vinteren og spillte ^_^
 
#4
Må bare spørre om dette: Hvor mange her inne er det som egentlig har sett filmen "Deep Dive"?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
*rekker opp hånda*

Lastet den riktignok ned, men alikevel...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Ser også frem til dette spillet. Likte historien veldig godt. Håper bare at kontrollen ikke suger like stor feit eseldong.


«Deep Dive»?
 
#8
Like stor feit eseldong som Kingdom Hearts gjorde? Det var da ikke gale? Kameravinklene var det verste..

"Deep Dive", ja. Jeg antar at noen av dere har hørt om Kingdom Hearts: Final Mix, som er noe lignende Final Fantasy X International, versjonen som bare ble sluppet ut i Japan. I Final Mix, som i International, har de lagt til dilldall og småting som ikke var med i "originalversjonen" av spillene.

I Final Mix får man ikke se kortfilmen Another Side Another Story i slutten (om man gjør det som kreves for å se filmen.) av spillet, men Deep Dive, en utrolig vakker CG på 3 minutter, som bare får deg til å lure enda mer.

Hvem er han? Hvorfor skjer det? Og hvem er mannen på taket?

I Final Mix får man også muligheten for å sloss mot en av disse "Unknowns", mennene i kutter. Enda en add-on er kortfilmen hvor Sephiroth sloss mot Cloud; "Showdown of Fate". Aldri sett noe tøffere.
 
#9
The main focus of the interview is Kingdom Hearts II. Recently, Square Enix opened up an official Japanese website for the game following months of silence. This was followed by feature articles posted in Japan's largest game publications. Could a release date at last be nearing for the sequel?

"Yes, a release is indeed approaching. The announcement of Kingdom Hearts II was actually too early." Nomura states in response to a question about the lack of information on the game. "It's not that delayed development has caused a delay in the release. Recently, a debut period has come into sight, and so we've started to release information."

Commenting on the current state of the game, Nomura reveals that the scenario is now complete. Voice recording has also finished, save for some fine tuning. The title isn't 100% complete, though, with Nomura revealing, "We're currently finishing up the main story -- the scenario featuring Sora and the black coated characters."

You may be bummed about the wait for Kingdom Hearts II, but based on Nomura's comments, there's a lot to look forward to. Asked about how much volume we can expect from the sequel, he responds, "Quite a bit. The volume of the story alone is about 2.5 times that of the original."

There's also quite a bit going into the animation data for the game. "For instance," explains Nomura, "when in Brave Form with red clothing and when in standard form with black clothing, the motion is completely different. This is, of course, true when fighting, but also when running. The motion for walking is about all that's shared. Of course, there are other forms besides black and red."

Nomura suggests, perhaps jokingly, that the game may actually take up more than one DVD."


Jaha. Vi gleder oss.
 
#10
I det siste har jeg hørt nyss om en av de nye verdene i Kingdom Hearts 2. Det viser seg at Nomura ikke lenger begrenser seg til animasjonsaspektet av disneys filmhistorie, men også nå omfavner "ekte" film.

Den nye verdenen er intet mindre enn Pirates of the Caribbean!!
Noe som er fascinerende å se, er hvordan modellen av Johnny Depps figur Jack Sparrow er fullstendig annerledes enn de andre spillfigurene. Mulan ser ut som om hun kommer rett fra tegnefilmen av samme navn, og Cpt. Sparrow ser rettogslett ut som Johnny Depp! Nå, hvis de bare får stemmen til Depp, så er dette spillet på min ønskeliste av nok en grunn.

Her er et bilde i shitty kvalitet, men det viser litt hvor grafisk virkelig Sparrow fremstår:

Ansemreport.com hadde noen relativt gode jump-scans, men for øyeblikket er siden deres nede. Jeg poster flere piratbilder når jeg finner dem.


Jeg er spent. Jeg er så sinnsykt, vannvittig spent på dette spillet! Allerede på dette stadiet skilter det ettersigende med vakker grafikk, sinnsykt rått gameplay der comboene og drive-funksjonene etter sigende kan måles med God of War (hva vet jeg, har prøvd verken GoW eller KH2), og en umåtelig mystisk historie.

Humm... På tide å runde Reverse Rebirth i Chain of Memories?
 
#11
Er Tetsuya Nomura genial eller? Dette spillet ser mye bedre ut enn eneren. Husker første gang jeg hørte at Square skulle utvikle ett spill sammen med Disney, og jeg koket av sinne med tanke på hvilke spill Disney gir ut for tiden. Men nå er KH blitt et av beste spillene jeg har, og jeg gleder meg like mye til KH2 som til FFXII faktisk. Disse to spillene blir vel de eneste PS2 spillene jeg kommer til å kjøpe før next-gen overtar pengene mine :svette: .

Ser fett ut med Jack Sparrow. Håper virkelig han har fått stemmen til Johnny Depp, for det blir bare teit hvis en eller annen gamling prøver å etterligne.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#12
Har faktisk ikke fullført 1'ern enda. Står fast med den dragen >_< .
Men må nok gjøre ett seriøst forsøk til slik at jeg kan spille dette. Virker veldig lovende!
 
#14
Nytt bilde som virkelig viser hvor flott modellert Jack Sparrow er i Kingdom Hearts 2:


Jeg har Kingdom Hearts: Chain of Memories til GBA, dersom det var det du mente. Finnes ikke KH-spill til DS (skjønt, man kan jo spille KH: CoM på DS òg). Chain of Memories er tøft. Har skrevet litt om slåssemåten i et emne i hånholdt-seksjonen. "Hvilke nintendospill skal du kjøpe i mai", eller noe slikt.
 
#15
... ja vel *ser rart på Johnny Depp bildene... :pirat:

Men jeg gleder meg utrolig til KH2 med tanke på KH's gameplay og story.. og irriterende slutt som fikk en til å sitte å undre.
CutScenesene (ikke at det var så mange...) var utrolige, men jeg håper dem ikke gjør spillet alt for seriøst... da blir det liksom litt dumt med Disney characters i spillet... eller Johnny Depp for den skyld :pirat:
 
#16
Opprinnelig skrevet av Riku@20.05.2005, 22.21
Humm... På tide å runde Reverse Rebirth i Chain of Memories?
223900​
Det er ganske lurt hvis du har lyst å vite mer om blant annet Mikke, Diz og Riku. Personlig skummet jeg bare igjennom et game script for å få med meg dialogen, siden jeg ikke orket mer av de påtvungne random kampene.

Jeg må si jeg gleder meg sinnsykt til Kingdom Hearts 2, spesielt etter å ha sett alle trailerne, for hvem er egentlig han blonde gutten? Og Diz hvem er han egentlig? Er han Ansem eller ikke? Og hva er egentlig forholdet mellom Diz og Mikke? Osv. Urk, det er så mye uvisst.
 
#17
gledeer meg til KH2 , skal snart låne meg den første:p
 
#18
Og se micke pwnager heartless var bare fett.

*koze på Riku*

Som sagt bra noen følger med :)

Kingdom hearts er et de spilla som er bra på sin helt egne spesiele måtte.
 
#19
Buena Vista Games, utgiveren av Kingdom Hearts, har laget en liten og elendig offisiell side til KH2. Lite nytt å lese (faktisk nesten ingenting å lese i det hele tatt), bortsett fra informasjonen om hvilke verdener som kommer til å opptre i spillet.

Alle verdenene fra det første spillet er å finne i oppfølgeren, i tillegg til seks nye:
Steamboat Willie


Lion King


Mulan


Beauty and the Beast


Pirates of the Caribbean


Jeg antar den siste verdenen er Twilight Town

siden det er bekreftet at spillet starter der.

Jeg ser frem til å spille PotC-verdenen, og spesielt Steamboat Willie. Jeg håper den er i svart/hvitt!

Redigert: Bildene er selvsagt tatt fra de opprinnelige filmene, og ikke fra Kingdom Hearts 2. Og her er forsåvidt kilden til informasjonen: http://buenavistagames.go.com/product/kingdomHeartsPS2.html

Redigert om igjen: Det ser ut til at Buena Vista har fjernet den lille hjemmesiden. Kanskje de lekket informasjonen for tidlig?
 
#20
Det er nesten rart at de ikke har brukt Beauty and the Beast mer i 1a. Stort potensiall for kule fiender og ting. håper de kommer med en ny kul versjon av alice i eventyrland (mitt favoritt brett fra 1a)