Kingdom Hearts II

#22
Jeg er ekstremt imponert over hva de er i stand til å tvinne ut av den aldrende ps2'en:

Dette blir bare bedre og bedre.

Jeg vil anbefale alle interesserte å stikke over til kh2.co.uk, der er mye god informasjon.

Redigert: Både Lik-sang.com og play-asia.com setter 14. september som utgivelse for den amerikanske NTSC-utgaven av Kingdom Hearts II. Vi gleder oss.
 
#23
Gleder meg virkelig til dette spillet, jeg likte 1'ern og kommer sikkert til og like 2'ern. Gleder meg spesielt til Pirates of the Caribbean delen =D
iom. at det er en av favoritt filmene mine :D
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#24
Hurra, det var PÅ TIDE at vi fikk en dato. Har ventet på dette spillet siden 1996.
 
#25
en venn av meg spilte kingdom hearts I, og det skulle visst nok være døds bra. tror jeg får låne 1'ern for å se hvordan det er.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#26
Satan, PotC-delen ser helt utrolig bra ut. Litt skuffet over at det ikke er kommet noen ord om en evt. Toy Story-del, menmen... Keira Knightley. =D
 
#27
Ja...?

Lite bilde, men det ser overhodet ikke ut som om jeg kommer til å bli skuffet. Ikke her heller.

Say, har ikke KH II og Advent Children samme utgivelsesdato? 14 september? Snodig. Jeg håper ikke Lik-sang og Play-asia har køddet med datoene.
 
#28
Ser utrolig bra ut. Gleder meg utrolig mye til oppfølgeren. Litt skeptisk ovenfor PoTC, men jeg skal ikke si noe før spillet virkelig kommer ut.

Vil ikke se noen trailere, orker ikke spoilers. Har HØYE forventninger til dette.

DISNEY+SQUARE-ENIX=SANT!
Tihi
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#29
Opprinnelig skrevet av Riku@07.06.2005, 21.15
230990​
I'd hit it.

Når det gjelder datoen så står det fremdeles TBA på tothegame. De pleier da å være rimelig øpptudeit, eller hva? Trist om det har blitt surret med datoene, men det virker kanskje sannsynlig at det har skjedd... :(
 
#30
Whoahhhh!!!!!!!!!!!!!!! Advent children og KH på samme dag :D Men faen da går jeg på videregående kan ikke skulke skolen for spill som gode gamle dager da....
 
#31
Opprinnelig skrevet av delta zai@12.06.2005, 20.56
Whoahhhh!!!!!!!!!!!!!!! Advent children og KH på samme dag :D Men faen da går jeg på videregående kan ikke skulke skolen for spill som gode gamle dager da....
232401​
Haha er jo så latterlig riktig det ikke er mulig engang!

Får vel løpe igjennom KH før KH2 slippes ut også vel... Sånn at jeg husker alt :p
 
#32
Som sagt, jeg tror vi skal ta datoene med en klype salt. Jeg håper virkelig de stemmer, men det virker litt rart av SquareEnix å slippe to såpass store prosjekt på samme dag. Kanskje det er smart, økonomisk sett, men det strider nå ihvertfall mot min logikk.
 
#36
KH1 må være en av de beste spillene som noen sinne er blitt produsert. og når det kommer fra meg. en sikkelig skeptiker, så betyr det faktis mye. :tommelopp:
 
#39
Hadde nesten helt glemt Kingdom Hearts siden det har vært veldig lite snakk om det. Men uansett, jeg spillte igjenom spillet i helga og jeg må si at jeg hadde glemt hvor genialt dette spillet er. Karakterene, gameplayet, kampsystemet og alt er noe av det bedre. Kan innrømme litt skepsis når jeg hørte Square og Disney skulle samarbeide om et spill, men heldigvis ble det sinnsykt bra! Den gode stemningen er det lenge siden jeg har fått når jeg har spillt et spill, jeg husker jo mange av de disney filmene fra da jeg var liten, fikk en litt varm følelse når jeg spilte igjenom det.

Håper Kingdom Hearts 2 blir like bra og kan oppklare noen av de løse trådene fra 1'ern.
 
#40
Kult at pirates of the carrabeen skal bli med da! vet du om noen andre som skal bli med?

men jeg lurer virkelig på vem han på taket er og han andre som fighter (i deep dive)
Jeg tror det er rikku som er på taket og at han er blitt blinded by darkness eller noe
og han andre er sora som voksen eller så er det cloud fra final fantasy
va tror dere?

Noen som har lagt merke til at rett etter han fyren som fighter tar ut di to våpnene og det kommer et hjerte av lys rundt ham så ser det helt likt ut som Kingdom Hearts 2 logoen :) må si det er mye hinting til 2ern i den filmen!

Kingdom Hearts 2
USA: Winter 2005 (confirmed at E3 2005)
Japan: Unknown