Kingdom Hearts Trivia

Hum. I'm sooooo good.

Løp å slå på Kingdom Hearts, folkens! XD

Hva heter den siste karakteren som er listet opp i "Characters 2" i Jiminy Cricket's journal?

---

Soppe, du glemte Sora også. Så du ville ikke hatt rett uansett. ^^;;

Opprinnelig skrevet av Soppe@17.06.2004, 16.03
Du får jo aldri riku på lage!
Formulerte meg dårlig, sorry. Mente hvem man kan kjempe side om side med i løpet av spillet.

Jeg hater deg, Valan.

Opprinnelig skrevet av Valan@17.06.2004, 15.05
Løp å slå på Kingdom Hearts, folkens! XD

Hva heter den siste karakteren som er listet opp i "Characters 2" i Jiminy Cricket's journal?
Hva har det med "kunnskaper" å gjøre? Det går jo på ren skjær hukommelse.. >_< (ja, der taper jeg)

Sjekket nettopp. Det er den lille kenguruen fra Ole Brumm. Husker ikke navnet på engelsk; jeg sjekket Final Mix versjonen. Jeg er heldig.

Nytt spørsmål: Hvor mange reporter laget Ansem? (IKKE Final Mix, der det er 13).

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Er meget sikker på at det er 10.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeppda.

Hvilket våpen får du når du banker Cloud på Hercules Cup?

ja bare sett i gang å skriv ett nytt spørsmål!

PS!
Jeg viste ikke at han var uovervinnelig, men jeg må innrømme at jeg ikke klarte han heller :flau:

Crizpy: Det er da ikke så veldig spesielt? Man må kaste tønner for å "ta knekken" på uovervinneligheten hans, ikke for å drepe ham.

Byen heter vel Traverse Town.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Riku@19.06.2004, 22.49
Crizpy: Det er da ikke så veldig spesielt? Man må kaste tønner for å "ta knekken" på uovervinneligheten hans, ikke for å drepe ham.

Byen heter vel Traverse Town.
Nei, men du skjønte hva jeg mente, og det er vel ikke så veldig mange andre folk du må kaste tønner på for at du skal klare å skade de? hva annet er spessielt?

Vel, still nytt.

Vel, at han er udødelig og at man må sloss mot han alene er vel spesielt det også; for han er den eneste du må sloss mot alene med mindre du spiller Sora only, og han er den eneste man ikke kan drepe uten å forøvrig kaste tønner på.

Hva heter de to scrollene man får hvis man bouncer en blå "sopp" 50 og 100 ganger?

:p

Hmm, det var vel navnet på to japanske sopptyper. Shitake Scroll og... Matsutake Scroll?