Kingdom Hearts Trivia

#42
Yay!

Hvilken fiende i Kingdom Hearts gir deg 1 TP hver gang du slår vedkommende?
 
#45
Mulig. Men dette er jo broderns da, og den andre er min. Jeg gidder bare ikke logge ut.

Navn på originale karakterer i Kingdom Hearts? ((Altså de som er laget bare for Kingdom Hearts)Sentrale og viktige, ikke uviktige byfolk)
 
#46
Riku, Kairi, Sora og Ansem. Så har vi jo i tillegg diverse utgaver av Heartless (ikke akkurat en karakter, men jaja).

Edit: Og Unknown, ja. Selv om man ikke ser noe av ham i PAL-utgaven.
 
#53
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|322125520823211311_open" style="display:none;">En vanlig heartless. Er vel shadow den typen het?


Må få gått igjennom KH på nytt.

Forklar hvorfor Sora blir til hva han ble og hvorfor han transformerte seg tilbake. Bruk gjerne spoiler-tagen.
 
#54

[spoiler|_open','Interessant spørsmål.

[spoiler|_closed');">Trykk for spoiler.
<div id="Interessant spørsmål.

[spoiler|_open" style="display:none;">Sora stakk Riku keyblade som åpner folks hjerter inn i seg selv etter at han hadde fått vite at Kairis hjerte befant seg inni ham; for å redde henne. Da han gjorde dette aktiverte han noen greier i de 6 Princess of Heart også. Samtidig ble han selv transformert om til en Heartless, og den virkelige Sora befant seg i evig mørke. Kairi, Goofy og Donald, etter en stund med sorg, løp nedover Hollow Bastion helt til de kom til hoved rommet i første etasje. Der måtte de Sora heartless ting, og Kairi skjønte fort at dette var Sora. Hun prøver å beskytte han da mange andre heartlesser overfaller dem, og når dette skjer "hører" Sora Kairi's stemme der inne i mørket, og kommer tilbake; slik at Sora Heartlessen transformerer seg om til Sora igjen. Senere påsto han at det var Kairi's stemme som gjorde at han kom tilbake.


Rotete forklart, men jeg tror dette skal være.. nesten riktig. Tror jeg må se å få gått igjennom Kingdom Hearts selv, jeg.
 
#56
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|1352041516232182524_open" style="display:none;">Hvorfor blir Riku om til "Possessed" Riku, hvem gjør dette, og når?

(Dette spørsmålet er forsåvidt en slags spoiler. Ikke åpne Spoiler Taggen med mindre du har kommet lengre enn til begynnelsen av Hollow Bastion!)

Vel.. Rotete spørsmål, egentlig. Rotete alt! Nooo.
 
#57
MULIG SPOILER!


Riku ble til "possesed riku" pga at han var for åpen for mørket (som han så fint setter det selv på begynnelsen "I'm not afraid of the darkness". Mannen som i teorien står bak dette er vel forsåvidt Ansem, men det kan jo konkluderes at han også er "possesed", så i bunn å grunn så blir det Heartlessene sin skyld.

Er ikke sikker på om det var dette svaret du var ute etter men men... :usikker:
 
#58
Muligens spoiler ahead!



Mulig. Jeg ville ha tak i at

dette skjedde etter Sora hadde slått Riku nede ved "Entrance", og Riku var ganske

så lei seg fordi Sora var mektigere enn han. Så var det jo Ansem som kom og hevded at Riku,

om han gav hele hjertet sitt helt til mørke at Riku kunne bli sterkere enn Sora, og at Ansem

derfor tok over Riku, for å si det sånn.


Men svaret ditt var mer enn bra nok, og

nå er det din tur!
 
#59
Yeah! ;)


Hva er den første accessoryen du kan få tak i og hvor?
 
#60
Jeg vil tro at du mener Protect Chain greia som man kan få i den lille "hula" i Destiny Islands? Ved å dytte en kasse bort til fjellet kan man bruke kassen til å hoppe opp til "hula" som befinner seg litt høyere oppe en Sora kan hoppe til vanlig. Der finner man Protect Chain i en kiste.

Kista befinner seg forresten i "Cove", og kan kun skaffes på andre dagen, dagen før man drar.

Dårlig forklart, ja. :p