Kingdom Hearts Trivia

Opprinnelig skrevet av Riku+22.06.2004, 20.49-->
<!--QuoteBegin-Rube
@22.06.2004, 15.12
Brummelitrill...

Tror det var rett. Hvis jeg har glemt noen er det fritt frem for å jule meg opp.
Feil. Brodern er så dott at han glemte Moogles. Han bør nagles for den!
Neste spørsmål, hahaha, er mitt:

Hvilken melodi spiller spilledåsen til Ariel? (dere er dyktige hvis dere vet, jeg klarer ikke å høre det)

Kristian/Valan: Slutt å stille spørsmål som handler om Final Mix. Tenk på de stakkars menneskene du torturerer hver gang du nevner det. Og forresten finnes det forskjellige oversettelser på Final Mix' Items og Abilities.

Alternativt spørsmål: Hvilken av Disneyverdene i Kingdom Hearts grunner IKKE i en TEGNEfilm? [/b]
Låten? hmm... Verdenen som ikke var tegneserie: Halloween Town. Er sån plastlina animasjon.

Nytt spm:Hvor mye selger Raven Claw for og hva slags status gir den deg?
Feks selger for 600 gir deg 6+ i strenght du blir sterk mot water...

Raven's Claw selger man for: 500
Strength: +2
Defense: +2
Elemental: Dark -20%

Og Riku, du er teit! Og ja, jeg glemte Mooglene, teite meg. Forresten, Rube sa at det var riktig! Og fire, du kan ikke svaret på spilledåsegreia selv!

Og ettersom jeg vet dette er riktig, stiller jeg nytt spørsmål, som er litt merkelig:

Hvor mange kongelige personer finnes det i Kingdom Hearts?

Jeg godtar små feil på dette spørsmålet (altså om noen svarer) ettersom det er litt.. rart. :confused:

Tja mikke,mini,de 7 prinsessene,dronningen av kortene,Kongen av havet...Melifecent...Telles hades siden han er kongen av underverdenen?
Men det blir 12 men 13 med hades...

Hades teller... på en måte ja, men du mangler fortsatt en del. Dessuten er det ikke alle Princess of Heart som er kongelige, som f.eks Alice.

Mikke, Minni, Maleficient, Hades, Bambi, ALLE Princess of Heart (altså, de er jo prinsesser...), Kong Triton, Queen of Hearts, Simba, Jack (The Skeleton King som han kalles), Tarzan (Jungelens konge)... glemt noen da?

Opprinnelig skrevet av Kyuzo@23.06.2004, 12.06
Mikke, Minni, Maleficient, Hades, Bambi, ALLE Princess of Heart (altså, de er jo prinsesser...), Kong Triton, Queen of Hearts, Simba, Jack (The Skeleton King som han kalles), Tarzan (Jungelens konge)... glemt noen da?
Bambi???? Men prisessene må jo telles da....

Opprinnelig skrevet av Valan@22.06.2004, 21.20
Hvor mange kongelige personer finnes det i Kingdom Hearts?

Jeg godtar små feil på dette spørsmålet (altså om noen svarer) ettersom det er litt.. rart. :confused:
De som er direkte kongelige i spillet:

Mikke
Minni
Queen of Hearts
Jasmine
Simba
Triton
Ariel
Beast
Aurora/Tornerose
Maleficent

Tarzan og Jack er konger i begrepet, men ikke kongelige. Om Askepott er kongelig husker jeg ikke helt. Er litt usikker, men tror neppe det. Jafar, Donald og Ursula er hofftrollmenn/kvinner, ikke kongelige. Hades er en gud folkens, ikke kongelig han heller.

Correct me if I'm wrong.

Bambi er skogens prins, på samme måte som Tarzan og Jack er kongelige i navnet. Askepott BLIR kongelig etter hun finner prinsen i eventyret. Glemte Beast, eller rettere sagt trodde han var fyrste, ikke prins.

Uansett så glemte du Ariel i den første posten din, så det er opp til Valan å bestemme hvilket svar som skal regnes for riktig.

...ney Castle?

Venter på bekreftelse...

Hvor mange forskjellige verdener treffer du Riku i?

- Destiny Islands
- Traverse Town
- Monstro
- Neverland
- Hollow Bastion
- (End of the World. Forsåvidt. Der ved Kingdom Hearts, som egentlig ikke er i End of the World)

Mulig at jeg har glemt noen..

korrrrrrekt...