Kingdom Hearts Trivia

nothing, can understand nothing

tror jeg... mulig den "can" ikke skal være der. Er i allefall Ansem som sier det.

Og det kan jeg bekrefte... og can skal være der ja.. :kul:

Oki. har kun runna KH en gang for leeenge siden, så jeg kommer ikke på noe nytt spørsmål.

hvem som helst kan ta ett nytt

C

cloud_fan

Gjest
Hvilken keyblade ligner på en tannbørste?

Alternativt:
Hva er sora sitt beste våpen?

aner ikke med den tannbørsten din, men det beste våpenet er ultima weapon

Siden jeg er rimelig sikker på at dette er riktigkommer jeg med et nytt spørsmål. Ett enkelt ett såden...

Hva heter angrepet Sephiroth bruker som setter hp og mp til 1?

Det vet jeg altfor godt!

SIN HARVEST!

Og siden jeg er 100% sikker på at det er riktig så spør jeg et nytt spørsmål... Et vanskelig ett (tror jeg...)

Hvor kommer ordene Khama, Azal, og Hafet fra...?

Jeg er temmelig sikker på angrepet til Sephiroth heter "Descent Harvest Angel".

Mener å ha hørt Square si dette selv et sted, men jeg kan jo ta feil så jeg skal ikke spørre et nytt spørsmål før jeg har fått bekreftelsen.

PS: Jeg trodde også det var "Sin Harvest" før siden flere guider og folk sier det, men det siste der mener jeg er fra sikre kilder (guider og slikt er IKKE sikre kilder).

97% sikker ;)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg mener nå det er Sin Heartless Angel. Er egentlig ikke det ganske logisk? Heartless Angel reduserer HP til 1 i FFVII, og dette er da en forbedret versjon av angrepet som også reduserer MP til 1.

Jeg er ikke sikker på at det er Sin som er først, men at det er Heartless Angel er jeg meget sikker på.

Var det jeg også mente.. :usikker: Heartless Angel og ordet SIN en eller annen plass inni det hele?

I følge den offesielle guiden (som jeg ser på som en sikker kilde) er det Sin Harvest.

Non Existant One sitt spørsmål gjelder fortsatt...

Svaret er forresten at det er bøker i biblioteket i hollow bastion som du må sette på riktig plass...

Det stemmer Griever!

Siden det var Sin Harvest, Griever var ute etter på sitt spørsmål så... Vi kan diskutere det et annet sted...

Griever: Jeg har en offisiell guide som også sier "Sin Harvest", men det er ganske sikkert feil. Som sagt er ikke slike guider sikre kilder.

Nå er jeg usikker på om det er "Descent Harvest Angel" eller det GarlandG sa. Jeg tror jeg har hørt begge deler, men husker ikke hvor jeg har hørt hva. Jeg tror egentlig ikke ordet "Sin" var nevnt. Tror de fleste her blander ordet "Sin" og "Descent" siden Sephiroth sier det ganske uklart.

Jeg kommer opp med "Descent Heartless Angel".

EDIT: Greit, skulle ikke diskutere mer. Hans post kom opp før denne.

Å siden jeg også svarte riktig på siste spørsmål kommer jeg med ett nytt spørsmål.

Hva er Second Wind? Du må også forklare funksjonen

Kom ikke på noe vanskligere....

Revive KO og fullt liv!

Eh... jeg vet ikke om jeg kan beskrive det nærmere...
Den fungerer da veldig godt i kamp, veldig nyttig! :p

Bekreftet. Med å forklare nærmere mente jeg at det ikke var nok å si at det er en ability. Veldig fint forklart.

Nytt spørsmål Non Existant One....

I kloakken i Traverse Town (Secret Waterway)?

Regner med det er rett..

her et et spørsmål: Hvilke ting kan må få av å sitte på Tea Party Gardens stoler?