Kampsystemet er virkelig noe for seg selv. Jeg starter en battle med å merke tre fiender med mark of flame og detonerer dem når de klynger seg sammen, så slenger jeg ut litt frostblast eller hva den heter. Etter det er det melee så jeg pælmer chakramene mine rundt litt. Til slutt trekker jeg dolkene for å avslutte de siste fiendene og det gjøres med en kombinasjon av vanlig comboing og et spesielt crit-angrep. Innimellom pælmer jeg litt sand eller no i trynen dems. Så avslutter jeg den siste ved å lade opp et angrep med dolkene og fly fram og tilbake som en ninja og stæbb stæbb stæbb.
På dette tidspunktet har jeg bygd opp nok fate så i neste kamp kan jeg bokstavlig talt hoppe over i en annen dimensjon og drapsdrepe fiendene i neste encounter så hardt at de aldri har eksistert.
Det er spesielt til å være et RPG.
På dette tidspunktet har jeg bygd opp nok fate så i neste kamp kan jeg bokstavlig talt hoppe over i en annen dimensjon og drapsdrepe fiendene i neste encounter så hardt at de aldri har eksistert.
Det er spesielt til å være et RPG.