Kingdoms of Amalur: Reckoning [360, PC, PS3]

Det har ikke helt sjarmen og atmosfæren til Fable spilla, men det har en egen stemning som fungerer det også. Selv om det føles ut som jeg spiller en single-player action/rpg versjon av WoW. Komplett med lydeffekter.

Men spørsmål: når jeg er ferdig med hovedoppdraget, er spillet da slutt, eller kan jeg fortsette? Ingen spoilere, bare et enkelt ja eller nei.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, spillet er enten slutt eller så kan du fortsette.

Morsomme dere er. Men jeg kunne nok ordlagt meg bedre. Kan jeg fortsette etter at hovedhistorien er fullført?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Noen av dere fikk kanskje med dere at 38 Studios havna i trøbbel nylig. De hadde lånt 75 millioner dollar fra staten Rhode Island, men i mai klarte de ikke betale den månedlige 1,125 millen … au.

Det så lenge mørkt ut, men hurra, det løste seg! 38 Studios fikk betalt regninga … ved å sparke alt ikke-essensielt personell og ikke betale de ansatte. Så nå kan de fortsette å jobbe på MMO-en Copernicus som de har utviklet siden 2006 (og ikke vist et eneste screenshot eller art asset fra). Detta blir knall!

Selv om jeg koste meg med KOA:R så er jeg ikke så fryktelig hypp på å bruke flere hundre timer på et MMO i samme verden. Det var ikke så fryktelig mye annet med spillet enn et lett tilgjengelig og passe underholdende kampsystem, samt brukbar stemningsfull grafikk og musikk. MMO'et er allerede ute, og heter WoW, så jeg ser ikke hvordan dette skal gjøre noen stor suksess.