Klasser

#23
Da blir det tank for meg, men jeg lurer på om jeg skal gå druid-tank. Hmm..

Enten druid eller warrior. Warrior er grusom å levle som protection, mens druids tanker faen meg like greit i DPS specc som warriors gjør i prot-specc.
 
#24
Vis man er sånn noenlunde oppegående WoW-er så må man vel egentlig ikke være protection specca, iallefall ikke på den levelen vi sannsynligvis vil nå.
 
#25
Forsåvidt sant. Man kan vel tanke som arms helt opp til nesten level 60, tenker jeg. Muligens 70 også. Har aldri spilt tank foruten at jeg har knabba en venns druid og maintanket Karazhan. :<
 
#26
Jeg har.. har.. uh.. lyst til å spille. :grine:

Altså, det er jo slik WoW spilling som er morsomt. Men.. jeg kan ikke, det blir for hardt å begynne igjen, emo etc. :v:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#27
Jeg kliner til med en prest. Tror faktisk jeg skal spille Mannlig Romrusser. Hvis jeg gidder, da.
 
#31
Siden ingen har satt seg opp som hunter, roller jeg det. så da blir det sikkert Dorf Hunter på meg.
må bare fikse connection først, for de siste tre fire dagene har den stått fast på "connecting" :/
 
#34
Hvor er underholdningen om resten av oss skal levle nye characters mens du gnurer rundt på epic mount i epic gear med epic e-penis?
 
#35
Bah faen heller. Jeg ruller prest tror jeg. Ett eller annet skal jeg rulle iallefall.
 
#37
Sleng meg opp som warriors. Fant ut jeg ikke orka å løpe fra Darnassus til Stormwind, da jeg har null interesse av å queste alene i Darkshore.
 
#40
Bah, ser ut til at jeg har lite tid om dagen, og revurderer shaman og, om jeg skulle kunne være med.

Tar classen litt på sparket når jeg roller.