Opprinnelig skrevet av Morbo+25.04.2004, 11.42-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@25.04.2004, 00.02
Da må jeg si jeg liker Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader bedre, som er et utrolig godt gjennomført Star Wars-spill.
Tro meg, KOTOR er
mye mer gjennomført en Rouge Leader. Det er så inni helvetes mye dialog i spillet at det ikke er til å tro. Absolutt alle saker har to sider (en god og en ond) og det er veldig mange som kommer til å bli påvirket av handlingene dine, ergo er det veldig mange som kommer til å si forskjellige ting avhengi av hvordan du er. Dette spillet er kanskje det spillet jeg har hatt mest glede av å gå gjennom to ganger, for det ble rett og slett to helt forskjellige opplevelser.
Hvor langt har du kommet? Spillet kan være litt kjedelig hvis du ikke har kommet lengre enn til Taris, ja. Men når du får kloa i lightsaberen og noen force-powers så tar det av helt. Jeg anbefaler deg å plukke det opp igjen og prøve å sette deg ordentlig inn i det. Det er ikke et spill man kan spille i 10 minutter av gangen. Når man først setter seg ned, så burde man spille i minst et par timer for å få noe ut av det. Nå sier jeg ikke at du garantert kommer til å like det hvis du spiller litt mer, men prøv i det minste

[/b]