Kommer Diablo III?

#1
Jeg har hørt at Diablo III kommer ut, kan noen bekrefte det?
Jeg lurer også på hvem charactere du kan være der. Var en periode jeg var begeistrett for Diablo II
 
C

Crizpy

Gjest
#2
Lurer på det samma.
Har hørt rykter i ca. 3 år om d3, så jeg har gitt opp.
 
#3
Jeg tviler på at Diablo 3 kommer med det første, siden Blizzard mer eller mindre har hendene fulle med World of Warcraft.
Og det er det de skal satse på i fremtiden...
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Ganske sikkert at det blir 100 kroner i måneden siden det er litt mer enn de 15 dollarsene det ligger på i statene.
 
#11
Da snakker dere om hvis du kjøper bare for en måned.. du kan bestille for 3, og 6 måneder om gangen... og da blir det billigere...
 
#15
leste noe rykter om D3 på Diabloii.net for en god stund siden. men d var bare noe rykter tror jeg vis jeg ikke husker feil.
Venter bare på at blizz skal bli ferdig med Starcraft ghost kanskje vi får noe mere info om hva for no spill som blir next :p, sitter og håper på et nytt starcraft til pc jeg da :p. Diablo 3 hadde vert kult det oxo men jeg tror de venter lenge med det til World of warcraft stemmningen blandt folk demper. vis blizz kjører riktig still så kommer det vel en expansjion pack til Wow om et par år eller no sånt :p. vis de trenger det da :p de kan vel bare lage nye patches ellr no i den duren .
 
#17
jepp , hadde vert moro med nytt Diablo egentlig , med mere skills , nye skills , nye classes , stages , bosser og mere story. husker at jeg ble lei alle Baal runs og act 2(hater act 2!!!) spillte altid Harcore ved slutten . Softcore var moro istarten og forble i starten av D2 .
 
#18
Opprinnelig skrevet av munnfinn@04.02.2005, 02.32
ja det kommer ut neste år .. har jeg hørt.. ;) sammen med en del andre dritbra spill.. alex er du diablo-freak?
172882​
jeg tviler særdeles sterkt på at d3 kommer ut neste år. for det første kommer blizzards spill mye seinere enn de sier selv, for det andre har jo ikke blizzard sagt noe, så jeg tror vi må ta frem boksen med tålmodighetskrem når det gjelder dette spillet.
 
#19
For ca. 1 år siden overførte Blizzard en stor del av staben sin til Blizzard North, bla. flere grafikere og "cinematics-lagere" og mange andre. Kan være et tegn? Kanskje det blir som med Age of Empires 3? Sier ifra til pressen like før de er ferdige.
 
#20
så sant så sant.
ikke glem at de annonserte ikke at wow skulle slippes i både USA og Europa før 2 uker før releasedatoen.