Konkurranse! [AVSLUTTET]

#1
På tide med nok en helt usæriøs og tullete konkurranse.

Denne gangen konkurreres det om dette ruskrasket.

Lost Cities "analogt" spill (ser ut som et spill med kort á la Magic The Gathering uten at jeg skal si det sikkert)
USB-lader til Nintendo GBA SP og Nintendo DS
Pouch til PSP
Q - December 2004
gamesTM - nr 26, 27 og 28
Club Nintendo Magazine - nr 1 2005
Game Developer Magazine - September og Oktober 2004


Rundens absurde spørsmål er

Hvor mange timer og minutter jobbet jeg idag, torsdag?

Det vil si, fra jeg stemplet inn til jeg stemplet ut. For de som ikke vet det så jobber jeg deltid i et av Coops lager her i landet :)

Den som kommer nærmest vinner hele kladeisen. Skulle det skje at det er to eller flere som er like nærme, vil vinneren bli avgjort ved loddtrekning.

Vinneren trekkes i morgen kveld (fredag) kl 19 og vil bli kontaktet via PM.

FintDetMornSkålHei!

MoFo2
 
#6
6timer!!!

Men hvis jeg vinner (tviler sterkt) så kommer jeg ikke til å svare på PM før på mandag, skal på fjellet selv om påsken er over... æsj
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#11
Du hadde en helt vanlig vakt på 8 timer. Men siden du møtte opp 10 minutter for sent, og var der 30 minutter lenger enn du skulle pga mye å gjøre så endte du opp med å jobbe i 8 timer og 20 min.


Dumme Neocon tenker som meg. :(


Edit: Skal vi ta i betraktning at du har krav på 30 minutters pause, og at dette skal føres på kortet ditt, sånn at du får betalt for 30 min mindre enn du var jobb?
 
#13
0 Timer.
 
#17
Vel, du jobbet 3 timer og 33 minutter, det brude da alle vite ...
 
C

Crizpy

Gjest
#19
3 timer og 7 minutter, tenker jeg..
Siden du har en deltidsjobb, så kan det hende at du gikk på skolen i dag, og jobba 3 timer etter skolen.
Det gjør jeg, så det kaaaan jo stemme.
De 7 minuttene var fra stengetid, til de forbanna kundene fikk ræva ut av butikken, og dere fikk stengt kassene og gått hjem.