Konsollkrigen: Oppsummering og avstemming - Hvem vant?

Hvem vant konsollkrigen?


  • Totalt antall stemmer
    36
#22
PS3 er den mest konsollete av de alle føler jeg, liker rett og slett maskinen best. Så jeg stemte den, til tross for at 360 har spillene.
 
#23
Å si at PS3 ikke har noen spill blir veldig 2007 av deg, Sheriffen. Skjerp deg.
Dette. Helt ærlig talt, hva i all verden er det 360 har som ikke PS3 har (eller får i januar hehe)? Fable?
 
#25
Et anstendig Bayonetta, Dead Rising, og... Vel, det er vel egentlig det. Til gjengjeld har faktisk PS3 Killzone, InFamous, Uncharted, LBP (som jeg personlig synes er dritkjedelig, dessverre), Valkyria Chronicles, Demon's Souls og 3D Dot Game Heroes.
 
#27
PS3, handsdown, vant hele dritten. Han hora over meg kan pule morsi...


It's all tied up now bitches! ROLL OUT! SONYBOTS!
 
#28
Dette. Helt ærlig talt, hva i all verden er det 360 har som ikke PS3 har (eller får i januar hehe)? Fable?
I samme innlegget der jeg skrev at Wii er for drittunger og voksne folk som spiller Pokemon så er det dette dere reagerer på? Jaggu sa jeg smør, jeg må visst ha slått home run eller noe på det utsagnet der :smugdog:

Sånn ellers er pc en datamaskin og ikke en konsoll og hører derfor ikke hjemme i denne debatten, og det er det bare å gjøre avtale med på røde rappen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#29
Syntes utsagnet om Wii hadde et poeng jeg da. :brofist:
 
#30
Jamen det du skrev om Wii stemmer jo =D

Edit: FFFFFFFFFFFFFFFF må slutte å åpne masse tabs med tråder også la de stå i flere minutter før jeg svarer
 
#31
PC er for god til å bli med på sånne idiotiske krangler som dette.

MASTER RACE
 
#32
Jeg kan forøvrig avsløre at det slettes ikke er umulig at jeg kjøper meg en PS3 etterhvert sånn at jeg dual wielder.......
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Helt ærlig talt, hva i all verden er det 360 har som ikke PS3 har (eller får i januar hehe)? Fable?
Fable er faktisk en jævla big deal. Halo og Gears of War også. Men det viktigste? Xbox Live Arcade. Trials HD, N+, Shadow Complex, Mutant Storm, Monday Night Combat, Rez HD, Ikaruga og så videre. Bangai-O og Radiant Silvergun kommer snart for faen. Og alt er gratis for testing.

På den annen side har PS3 LittleBigPlanet og Demon's Souls og det er også et par jævla bigge dealer; eksklusive nedlastbare titler er det færre av på PS3, men kvaliteten er ikke så mye lavere. Wii? Super Mario Galaxy 1 og 2 aleine rettferdiggjør kjøpet av den konsollen og med mindre du er homo er det meste av Nintendos egne titler verdt spenna i tillegg til noen eksepsjonelle tredjepartsspill (No More Heroes, Little King's Story, House of the Dead: Overkill osv.). Dermed uavgjort.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Ikke bare Arcade, men Xbox Live i det hele tatt. Hadde det ikke vært for at jeg liker 360-paden så mye bedre allerede hadde jeg likevel kjøpt alle multiplattformspillene til 360 bare fordi onlinestøtten er så vanvittig mye bedre. At man ikke kan prate og spille med folk samtidig (vilkårlig av hva man spiller respektivt altså) er og blir et mysterium.

Når det er sagt, jeg stemmer til syvende og sist også for Xbox360 (se det, Nilo). Jeg kjøpte Wii først, og har solide 19 spill til den i tillegg til alt det greiene jeg har lasta ned på VC og WiiWare. Et år senere slo jeg til med Xbox360 og år halvannet senere en PS3. PS3-en har jeg færrest spill til (9 + 5-6 nedlastings), men den brukes uansett mest til musikk og film. Xbox har alltid vært go-to-konsollen når jeg kjeder meg, rett og slett fordi jeg bare kan lene meg tilbake, slenge opp et party med noen venner og så er det litt ett fett hva jeg spiller. Som Yeti nevner har den en liten fuckload med jævlig bra spill til nedlasting i tillegg til et solid bibliotek, så den vinner ganske overlegent.

Men det er fortsatt forrige generasjon med bedre grafikk og onlinestøtte, Wii-en er den som har gitt meg flest freshe opplevelser. Excite Truck var grisemoro, Wii Sports holdt seg usedvanlig lenge som partyspill og Mario Galaxy guds gave til menneskeheten. Brawl er selvsagt Game of the fucking Century, men det er litt ved siden av poenget mitt siden man har spilt det spillet før (Melee).

Konklusjon? Jeg er glad jeg har alle tre. Thar, I saids it. Mr. politisk korrekt og la oss alle være venner, men etter PS3 (endelig) fikk seg noen killer apps, namely Demon's Souls som jeg var altfor treig med å anskaffe og Little Big Planet som bl.a. gjorde at jeg kjøpte maskina.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Næh, vi saboterer hele opplegget hans.
 
#38
... (se det, Nilo)...
Altså, husker dere typ 2-3 år tilbake. Alle trodde PS3 skulle tape hardt, alle trodde PS3 ikke skulle få noen killer-aps, alle trodde Lodin var straight. Dere tok så jævlig feil. DERE ALLE TOK SÅ JÆVLIG FEIL! JEG VANT! MUAHHAHA!

Good to be back again... :)