Kræsj i Justins Bandikåk 5. - 7. August 2011

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1


Da har vi kommet frem til at neste spillstream skal foregå i august. Som dere skjønner av tittelen er det Crash Bandicoot-serien som skal spilles denne gang, da med hovedfokus på de spillene Naughty Dog lagde, som uten tvil er de beste i serien. Siden det bare tar et par timer å runde spillene normalt, satser vi på å fullføre dem fullstendig.

- Crash Bandicoot (100%)
- Crash Bandicoot 2 (100%)
- Crash Bandicoot 3 (105%)
- Crash Team Racing (101%)

Hvis vi får tid:

- Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex (106%)

Hele herligheten kan selvfølgelig, som vanlig, sees på spillegal.no/live

Datoen er nå blitt bekreftet og det er første helga i august, altså fredag den 5. til søndag den 7. Da sees vi altså om sju uker, folkens!
 

demake

Seksuelt godteri
#7
Ffffffff- vil være med på dette! Vurderer å ta turen.
Tidenes femte beste spillserie av rampete hund på Playstation?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
Alle er som vanlig hjerterlig velkomne!
 
#9
Åfifaen... Dette er jo perfekt dato. Av alle helgene i hele denne fuckings sommerferien skal jeg til London den helga.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Nei nei Nilo, du kommer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#11
Tre uker til det (heh) smeller. Håper alle er gira.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Fikk komponentkabler til PS3-en forleden, men jeg fikk intet signal. Jeg har med andre ord ikke fått testet opptak/streaming av PS1-spill enda. :(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Snakket raskt med Sjutten angående spill i dag, vi har nummer en og tre samt CTR på skive eller PSN (og wrath of cortex på både PS2 og xbox), men mangler nummer to såvidt jeg har skjønt. Så om noen har det og vil låne meg det en helg hadde det vært koz <3

Gleder meg!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#14
Skulle gjerne kommet, men jeg er ikke hjemme.

Nei, jeg er ikke redd for dere. Jeg kan rett og slett ikke komme.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Herlig Roar, du eier! Kjører konkurranser igjen ja, og tar gjerne imot spill vi kan belønne seerne med fra andre og, kan sendes til:
Filip M. Fløgstad
Eiriksgt. 15
0650 Oslo

På forhånd takk! Nå er det ikke lenge igjen, skavvise... Ikke neste helg men deretter? Blir bra!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#18
Det er to uker til, ja. Gleder meg veldig nå. Spesielt siden det er spill jeg har überskillz i. :smugdog:

Forresten jævlig glad for at det ikke ble den helga her.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Jeg må fortsatt få testet opptak fra PS3-does-PS1 siden komponentkablene jeg kjøpte ikke fungerer. Skal huke tak i en bud mandag eller senest tirsdag for å få lånt. Det er egentlig en formalitet siden det i praksis er det samme som opptak fra xbox360 (som fungerer plettfritt). Den eneste grunnen til at jeg er smått usikker er fordi Virtual Console på Wii har oppført seg ustabilt via komponent, jfr. A Link To The Past.

EDIT: Jeg skal finne frem noen spill jeg ikke trenger og ta med til konkurransings.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Jeg fikk en feilmelding om oppløsning hver gang jeg prøvde å kjøre Crash Team Racing med komponentkablene mine, løsningen ble å switche til HDMI og alt funka. Merkelig opplegg.