Kræsj i Justins Bandikåk 5. - 7. August 2011

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#41
Hvis Nabbe fikser CB2 er det vel strengt talt bare en logo vi mangler.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#42
Vel. Jeg får tak i det, men det er ennå uvisst om det er i god stand. Skal få gitt endelig beskjed i morgen, tenker jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Får bare melde fra om at jeg er Ditchie Ditch Ditchens til helga, blir no familietilstelnings hjemme så jeg føler nesten jeg må møte opp der. Har vært oftere på spillstream hos Filip enn jeg har vært sammen med familien min det siste året, liksom.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Det synes jeg flere på forumet kan ta eksempel av! Den er god Hesten, blir ikke det samme uten deg i stolen men blir flere streamer!

Menne, kunne du (eller noen andre) slengt sammen en rask logo?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Ja, det var det ja. Skal se på det bare jeg får meg no kaffings.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Har fått meg no kaffings. Tok litt tid, men men.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
I andre nyheter: Hvis noen ikke liker den store KRÆSJ-logoen, så har jeg et forslag: Hold kjeft. Crash-fonten jeg brukte har så klart ikke norske tegn, så det ble å skjære og lime sammen en A og en E. 3D-modelleringsprogrammet jeg bruker (Wings 3D) har en 3D-tekst-støtte som hvis man vil være diplomatisk kan beskrives som "en diger haug med ubrukelig fittefaen", så jeg måtte ty til Google SketchUp og importere tilbake til Wings for å mekke bevel og sånt (siden SketchUp så klart ikke har noe såpass avansert som støtte for å redigere enkelt-vertices). Så var det å importere i Photoshop der alt av teksturer så klart måtte males på nytt i den herlige 3D-motoren Photoshop tydeligvis reiste tilbake til 1992 for å få tak i, noe så avansert som å rotere en 3D-modell gjør at PC-en fryser i tredve sekunder mens den regner ut den nye plasseringen. Jeg rakk å lese en hel avisartikkel før Photoshop fikk rendret nye teksturer til teksten. Og så klart var 3D-modellen loka siden Wings ikke klarte å eksportere den skikkelig, så jeg måtte sitte og gjøre pirke-touchup manuelt.

Så ikke klag på den logoen.

(Måtte bare sutre litt, det tok dobbelt så lang tid å lage den teksten som det gjorde å mekke resten. Jeg hater Naughty Dog for at de gjorde Crash-logoen til en dritstygg 3D-render.)
 
#48
Liker at du gjorde det tusen millioner ganger vanskeligere enn det behøvde å være da, i det minste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Sa ikke at det var vanskelig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#50
Nå står alt på Nabbe! Oh man i morgen allerede jo, bare til å begynne å hardcoreglede seg!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#51
Bare husk å legge ut viktige linker (til streamen, feks.) i førsteinnlegget denne gangen.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Mulig jeg og må dra Fetthestargumentet denne gangen siden søstera mi kommer med unga sine til Oslo denne helga. Har ikke sett de på snart to år. Evt. kan jeg slenge innom senere på løra'n.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#55
Som vanlig er alle velkomne hele tiden!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
Ja, med den bakgrunnen har du ikke skills nok til å spille Crash.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#59
hvor fåregår arrangemanget. jeg må nemlig være edru den helgen pluss at jeg har tilgang på bil
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Det forseggår i Justins eminente bandikåk på beste Tøyen-kant.