Kræsj i Justins Bandikåk 5. - 7. August 2011

Tanken min er at det er fett å ha flere ulike spill innenfor samme generelle område, ikke bare fordi det blir mer variasjon men også fordi det kan utløse noen interessante diskusjoner både i sofaen og på chatten hvor de ulike spilla diskuteres opp mot hverandre. Noe av det morsomste jeg så var diskusjonen mellom Justin og Lodin på om barrel-roll-movet i Bandicoot 3 var en ripoff av Lylatwars eller ikke, og jeg kan tenke meg at det blir mer slikt om man spiller flere ulike spill etter hverandre. Trekkplasteret for min del er liksom kunnskapen og kompetansen spillerne sitter inne med, og jo mer dere får å snakke om, jo bedre.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
inb4 7 og 8.
 
7 og 8 kan man drite i.

1 til 6 før man hopper over til X-spilla på SNES og videre til 9 og 10. Blir det tid til overs kan man spille det Mega Man-JRPGen til PSX. Det har dere en god helg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er med på Metroid neste gang, iallfall. Metroid Zero Mission, Super Metroid, Metroid Prime og Metroid Fusion, BÆM.

Sånn til info så klarer jeg Zero Mission og Fusion på en kveld hvis jeg forter meg litt.

På den annen side klarer jeg nok Megaman også, der er det de fire første jeg har kompetanse i. 9 og 10 er kule nok, men de er veldig sånn at ja dere hehe her skal man virkelig få noe å bryne seg på, og det var aldri sånn serien var i gamleda'r.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den serien tok jeg opp ila helga som potensiell kandidat. Metroid Prime 1 & 2 og Metroid Fusion kan jeg også bare BÆM-e gjennom, mens Super Metroid fortsatt ligger halvspilt på Wii-en min (og skal brennes gjennom ferdig en gang).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Souper Metroid blir bøygen, ja. Det er ikke så grønnjævlig som Metroid og Return of Samus når det gjelder å finne ut hva i faen du skal gjøre, men det er noen steder hvor du bare må skjønne av deg selv at du skal backtracke dit-og-dit istedenfor å gå framover, som spillet slett ikke hindrer deg i. Uansett så eier det fortsatt.
 
Har prompa bort hele helga på andre ting, så fikk desverre ikke fulgt med på kræsjen denne gang.. Synd, spillegal-maratonene pleier å være verd å følge med på.. Men kan nesten love å sitte klistra om Metroid blir neste, eller Final Fantasy
 

epp

firm and correct
Feck.. jeg har hatt den derre bongo-tomme-låta på hjernen og den vil ikke ut!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
San Andreas 100% på ei helg. Det hadde faen meg eid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er jeg, jeg er den som fint kan pløye gjennom Super Metroid og ikke ser på det som mye til bøyg.
Lodin to the rescue!

Men ja, det var en periode hvor jeg kunne strene rett gjennom Super Metroid, men det er mange år siden.

Uansett: Var opptatt med andre ting i helga, men jeg kikka så smått innom på streamen innimellom og fikk faktisk med meg stream fra alle fire spillene. Så nok til at jeg fikk lyst til å spille litt Brash Candicoot.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Støtter no GTA-ings, ja. Det var det.
 
Første spillstream jeg ikke har sett en dritt av. :/ Vurderte å stikke innom etter vel utført fyll på lørdan, men så kom jeg på at Tøyen var motsatt vei av hjem og jeg var ganske trøtt og litt for pingle til å møte opp egentlig. Kanskje neste gang, vi får se.

Edit: Gta støttes, vil glo. (og har faktisk spillt alle de spilla)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja og det var goodshit, neste gang har du å dukke opp Klaymen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tror han mener han rava rundt i nabolaget mellom fire og syv på natta/morgenen. Hans første oppmøte har vi jo på tubb.

EDIT: Og ja Klaymen, ikke vær så jævla feig. Vi er faktisk veldig ålreite i virkeligheten.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Noob ikke snakk før du vet dumme dritt. Du lå og sov og kunne følgelig ikke få med deg at jeg var innom.