Kratos (God Of War) Vs. Nariko (Heavenly Sword)

Kratos, en brutal jævel av en spartaner som har erobret i øst og vest som general, trosset døden, drept to guder (deriblandt Zevs) og alle Sisters of Fate. Nariko, en dame som skal drepe en konge.

Jeg tror svaret er ganske åpenlyst.

Kratos er selve definisjonen på mann, såklart er han best!

Det er så godt å vite at de fleste her på spillegal er homser :elsk:

Så beklager, Nariko ftw! Hun er en digg dame, og Kratos er en mann...

SITAT(NiloPilo @ 27.07.07, 15.35) 74939
Det er så godt å vite at de fleste her på spillegal er homser :elsk:

Så beklager, Nariko ftw! Hun er en digg dame, og Kratos er en mann...
[/b]
Men nå står det at det er en poll over hvem som ville vinne. Dermed antar jeg det er snakk om en fiktiv slåsskamp mellom de to. Og følgelig er det åpenbart at Kratos blir vinneren. Nariko er pulbar som bare det, men nå er det ikke i den retningen 99% tolker pollen her.

Men nå står det at det er en poll over hvem som ville vinne. Dermed antar jeg det er snakk om en fiktiv slåsskamp mellom de to. Og følgelig er det åpenbart at Kratos blir vinneren. Nariko er pulbar som bare det, men nå er det ikke i den retningen 99% tolker pollen her.
[/b]
Hør her nå lille Ulv....

Dama er deiligre, hu er digg, hvem vinner? Hvem bryr seg? Så lenge hu dama er der, vinner hu alt som er! Fakta! Enda en grunn til å tro at 95% av hele gjengen på sg er homser, som er faktisk veldig digg!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nariko, siden hun ikke er en macho-klisje man umiddelbart skammer seg over å spille som (iallfall i God of War 2, det tar litt lengre tid i God of War).

Skamme seg over å spille en barsk fyr som Kratos? Macho-klisje eller ei, begynner å bli lei av alle spillene der hovedkarakteren skal se mest mulig ut som en jente:p

Nå snakket ikke jeg om hovedpersonen i Heavenly Sword. Men det faktum at barskt er ut og femi er inn:p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Barskt er... barskt, det. Men idioti har jeg aldri likt, gitt. :/

Kratos hadde banka nariko som bruce willis banka dama i den nye die hard filmen.

EagleJin

Bear Necessity
Holder en hel knappeskuff på Kratos i denne kampen :p

SITAT(Agahnim @ 28.07.07, 01.50) 75012
Meh, Ryu Hayabusa eier de begge uansett.
[/b]
Hør sannheten og la den stige frem!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, hvis Hayabusa i det hele tatt hadde klart å komme seg nær nok de spinnende bladene til Kratos, så mangler han fortsatt de gude- og titangitte kreftene som vår spartanske venn har.