La oss se gale japanere

C

Crizpy

Gjest
#41
Sikker på at han ikke kan smyyge seg inn mellom angrepa?
Det skjer med double magi og sånn i FFIX nemmelig.....
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#42
Opprinnelig skrevet av Triel@25.04.2004, 10.00
På stranda utenfor kalm er det et monster som ignorerer deg helt til du angriper det. Det er en stort skilpadde.
Bruk mini på karakterene og slå til du får et tall som slutter på 77.
Løp fra kampen og bruk potions for å få 7777 hp.

Vanskeligere er det ikke.
Selvfølgelig. Dumme meg. Hadde helt glemt mini-trikset.

Men det er ingen stor skilpadde du kan slåss mot på stranda utenfor Kalm. Der møter du kun Kalm Fang og Prowler. Det er derimot en fiende ved navn Mandragora som du kan møte utenfor Chocobo Farm, eller på Grasslands Area som det heter. Disse kommer i grupper på fire og gjør ingenting så lenge du ikke angriper dem. Den skilpadden du snakker om kan nok være Adamantaimai, som du møter på stranda i Wutai Area. Den bruker kun Barrier og MBarrier så sant du ikke angriper den.

oliho: fint at du fant igjen den guiden. Er det noen som kan sjekke ut det der? Jeg har ingen fil i nærheten av level 70 for tida. Men man kan strengt talt bruke en HP Plus Materia på level 5 i stedet for 5 på level 1.
 
#45
Men Triel
1.Brukte Barret Ungermax
2.Så kom emmy
3.Så tok barret Mime

så kunne ikke han ha mime limit breaken sin med Quadra da?
 
#46
"Counter" og "Mime" er linket sammen. Du kan ikke linke 3 stykker.

Når Barret blir truffet så aktiveres "Counter". Og den er linket med "Mime", ergo "Mime" blir aktivert.
 
#47
Opprinnelig skrevet av Spathi@29.07.2004, 23.16
"Counter" og "Mime" er linket sammen. Du kan ikke linke 3 stykker.

Når Barret blir truffet så aktiveres "Counter". Og den er linket med "Mime", ergo "Mime" blir aktivert.
80653​
Aha! Nå forstår jeg alt, dette må prøves ut. Men det tar vel en stund å få så mange counter og mime. Men det er verdt det!! :gevær:
 
#48
Opprinnelig skrevet av Disturbed@26.04.2004, 13.28
tisselinken virker ikke. VIL SE VIL SE VIL SE....!!!!!
24499​
Skal funke fint den, men jeg la filmen inn i mappen filmer for å få det mer korrekt.
Denne linken funker fint. Det er egentlig samme linken da. (omtrent)

Angående lucky seven:
Er det ikke mulig å bare få HPen opp til 9999 og så få chocobuckle til å skade for 2222, og bruke det på en person. Da får jo den personen 7777 i liv.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#49
Kan bekrefte nå at Emerald har 1.000.000 HP. Fikk det bekrefta av en kar som har hækka spillet. Ruby har forresten 800.000. Guard Scorpion har 800. :p

Visste dere forresten at Aire Tam Storm er et drain-angrep? Altså at den skaden Emmy utretter med angrepet, blir han healet. Dette lærte jeg for et par dager siden. Ganske morosamt.
 
#52
Jeg brukte dupe+items trikset, og så hadde jeg Barret, Cid og Cloud, og sloss i over en time. =D