La oss spille Zelda hos Filip 6-8. mai!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Jeg er med på Link's Awakening.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#23
Vet du. Det hadde faktisk vært genius. Så man kan se de spillende virkelig lide.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Nei.
 
#25
Vi får ikkje noke igang før mai uansett, men eier så absolutt ikkje Zelda så kjør på! :)

Når de er ferdige får vi heller tenke litt anleis i gjennomførsel.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#26
Vi skal kjøre i mai. Klarer dere å kjøre i mai? Hvis dere får samlet dere samme helgen kan jeg f.eks. legge opp til trippelstream.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Nei, men jeg har tenkt å si "Unnskyld meg, prinsessen" så ofte jeg kan underveis bare for å veie opp.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#29
Jeg tror vi selv med innsats ikke greier å lage en mer ræva dub enn den offisielle norske oversettelsen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#30
Jeg vil helst se dere spille Ocarina of Time/Majora's Mask. Alle de før er jeg for bebbi til å ha glede av å se på
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Og det er derfor du skal se de som kom før, sånn at det blir folk av deg en gang også.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Da blir det Zelda! Oppdateres topic dere vakre moderatorer?

Bergen: Vi spiller fra 6-8. mai, om dere får til noe samme helgen deler vi opp Zelda-spillene og kjører tre streamer (inkl. sofacam)!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#33
Det er jobbhelg OG Tom Waits-løp, men skal se hva jeg får til. I det minste kommer jeg innom fitte dritings etter Waits.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#34
Nei, det gjør du ikke. Du lager nok bråk når du er edru.
 
#36
Sjekk Buggz tror han er sjefen a. Kom innom Martin, bare gjør det eru feig eller hæ.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Promilletester før vi slipper dere inn oppgangen (strengere krav til Martin, naturlig nok).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#40
Jepp, sett av datoen og spre ryktet!