La oss spille Zelda hos Filip 6-8. mai!

Drauden

SGs kollektive lillebror
#41
Dette blir å titte på. Så. Hardt.

Så dere spiller gjennom de beste Zelda-spillene på konsollene da? Til og med/Spesielt CDi spillene?
 
#42
Blir titting mellom eksamenslesinga her ja.

Hadde vært moro å se sinnanivået stige på sofacamen etter en stund med cd-i spillene ;p
 
#44
Augh, skal jobbe den helga men folket skal prates med så det kan hende vi får til noko likevel.

Hadde vore knakandes om noken fekk tak i Four Swords til GC, har to stk GBA SP med nødvendige kabler, så eg kan bidra med sånt i denne enden i alle fall. Aldri spelt det!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Har det også, vettu. Bare to kabler og en GBA SP da.
 
#47
Dette blir bra. Noen som har taket på The Adventure of Link? Aldri kommet særlig langt i det, men det skal sies at jeg ikke har lagt meg riktig i selen heller.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#48
Jeg synes å huske at Yetipants spilte gjennom det forleden og elsket hvert sekund.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Dette blir bra. Noen som har taket på The Adventure of Link? Aldri kommet særlig langt i det, men det skal sies at jeg ikke har lagt meg riktig i selen heller.
Adventure of Link går det ikke an å ha taket på, det er ikke bare kjipt å spille men også betydelig dårligere enn alt annet i Zelda-serien. Som Buggz skrev over her klinka jeg gjennom det for noen helger siden, og det var ikke spesielt vel anvendt tid.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#51
Har en SP her om dere trenger. Kan ikke garantere at batteriet ikke er homo da.
 

demake

Seksuelt godteri
#52
:argh:Faen. Skulle gjerne vært med, men det er den jævla komfirmasjonen til lillebror den helgen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#54
Ja faen, jeg må også i familiekonfirmasjon den jævla helga. Får heller prøve å snike meg unna fort som faen etter at kakene er konsumert.

Ellers har jeg fortsatt en del spill (av varierende kvalitet) liggende jeg tenkte å donere som premier til streamen. Hvis compoansvarlig sender meg en PM med adresse kan jeg sende dem ut snarest.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#55
Er ikke konfirmasjoner på søndager? Helga er lang, det er fortsatt halvannet døgn tilgjengelig for promping.
 

demake

Seksuelt godteri
#56
Jau, men jeg skal reise halve landet for detta kjerkebesøket så jeg misser hele greia.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#57
Siden når er det konfirmasjon tidlig i mai? Jeg ble konfirmert 13. juni og alle konfirmasjoner jeg noensinne har vært i har vært i slutten av mai eller begynnelsen av juni.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#58
Min var tidlig mai og jeg synes å huske det har slått meg som vanlig både med tidlig mai og tidlig juni. Jeg tror det er borgerlig som kjører mai, men det kan også være tilfeldig.