Lagersalg - X360, PS2, GC, DC, N64, SNES etc

#21
Hvor mye for følgende PC-spill?
- Myst Masterpiece edition
- MDK
- Neverhood
- The Last Express
- Out of this World

Har ikke muligheten til å hente i Oslo, dessverre, men kan godt betale for medium eller stor smartpakke.

Redigert: Kan overføre penger til deg i dag hvis det haster, slik at de burde være på konto i morgen hvis du er interessert i å sende dem.
Kom med tilbud? Jeg vet at i hvert fall Neverhood og The Last Express har en viss verdi når de selges separat, men jeg er interessert i å finne en løsning som funker for deg.

Toppers! Jeg kan stikke innom på la oss si onsdag ettermiddag/kveld?
Flott, avtale. Jeg er hjemme fra ca 18.30.
 
#23
Usikker på nasjonaliteten på Out of this World, det ble kjøpt online.

Stand:
- Myst: Middels god stand, litt slitasje
- MDK: Svært god stand, kun hylleslitasje
- Neverhood: Svært god stand, kun hylleslitasje
- The Last Express: En del slitasje.
- Out of this World: Et sted mellom god og svært god stand.

Alt skal ha manualer og slikt, men jeg kan dobbeltsjekke.
 
#24
<oppdatert førsteposten med GBA-spill>
 
#25
OK, tror jeg dropper Out of this World, for hvis navnet på spillet er Out of this World, og ikke Another World, er det den amerikanske versjonen.

Uansett, 800 inkludert porto for de 4 andre?

Redigert: Kan by 900 inkludert porto hvis du slenger med Klonoa 2 og Mario vs Donkey Kong til GBA.
 
#26
Deal. Send meg PM med telefonnummeret ditt, så kommer jeg tilbake til deg når jeg har fått samlet spillene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Okay. Kan jeg få med Astro Boy, It's Mr. Pants, Kuru Kuru Kururin oooog Drill Dozer? Pleaaase. ^^
 
#28
Du har resten eller? For disse sjeldenhetene synes jeg du kan plusse på en hundrelapp til, så 200 for trommer og GBA-ting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
It's a deal. Skal høre om Filip kan plukke opp stæsjet for meg. ^^
 
#30
Kuru Kuru Kururin er for øvrig innmari bra. Men det har jeg sikkert sagt før.
 
#31
<oppdatert førsteposten med filmer>
 
#32
vil gjerne ha gc og gb-gba tinga. men hadde det vært mulig å få sendt det? eller må jeg hente
 
#33
Hvor bor du? Best om du henter.
 
#34
jevnaker, kan selvsagt hente, må bare låne gps hehe. men når passer det å hente?
 
#35
Onsdag kveld. Sender deg adresse på PM.
 
#36
Da har jeg oppdatert førsteposten med en del mer spill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Byr en hundrings for GH. Delvis for å irritere Martin, delvis fordi tracklisten eier (fortsatt en låt eller to som ikke er ute til Rock Band, no?).
 
#38
Se der du, budrunde. Greit, da setter jeg deg på GH. Sorry, Bawsen — men du kan fortsatt plukke OoT og Majora's Mask i boks og god stand om du vil.
 
#39
Forresten; Hvis man har lyst er det lov å underby de opplistede prisene (innenfor anstendighetens grenser).

Alt skal bort, stort sett.

Skal fylle inn med mye mer spill når jeg får oversikt på dem.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#40
Hater deg Nicholas. Da har du værsågod å låne meg det jevnlig om jeg får PS2-en min til å funke, den setlista eier så jævlig.

KW: Jeg er vel forsåvidt litt keen på Majora også ... hmm hmm. Hva skal du ha for begge?