Lanseringsdato ?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Har diskutert dette med dere tidligere, den gangen var det begynnelsen på mai og den nye siden var rett rundt hjørnet. Hva skjer da ??

Kommer det noen gang til å komme opp en ny internettside på www.spillegal.no, eller blir det bare med dette "nye" forumet, som er dårligere og mindre brukervennlig enn det gamle ?

Før var det en viss seriøsitet å spore i disse sidene, men det virker som om dette forsvant, sammen med de tidligere eierne.

Håper dere arbeider hardt i bakgrunnen, for å få beina igjen, det som i sin tid var Norges beste nettsted for spill, både med omtaler om ikke minst diskusjoner.

Jeg ber innstendig også om at dere denne gangen kan la oss diskutere "DERE" i dette emnet og ikke stenge det. Ber også om at alle svar er av den seriøse typen..
 
#6
Godt å høre at dere arbeider med siden da.
Resultatet bør ikke bli annet enn velfungerende og "grisebra".
Fortsatt lykke til da, håper den er på "luften" snart.

Og dere, hva betyr denne advarsel saken under brukeren min,
er jeg truet ?? :blunk:
 
#7
Opprinnelig skrevet av Solid Snake@06.07.2004, 13.41
Godt å høre at dere arbeider med siden da.
Resultatet bør ikke bli annet enn velfungerende og "grisebra".
Fortsatt lykke til da, håper den er på "luften" snart.

Og dere, hva betyr denne advarsel saken under brukeren min,
er jeg truet ?? :blunk:
Det er anmerkningsnivået ditt.
 
#9
Jeg er glad for at de bruker tid på arbeidet sitt. Har stor tro på at siden blir grisebra, av den grunn at dere har brukt meget med tid på den ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
OK, endrer den til "when it's done". Greit nå? Fint. Slutt å mase.
 
#12
Jeg lurer bare på hvordan forløpet ligger an for øyeblikket? Hva er det som fordrer så mye tid, egentlig? Er det artiklene og anmeldelsene? Jeg beklager hvis dette allerede er besvart.
 
#13
Ja, jeg vil også vite. Det hadde vært fint å vite litt mer om planene og hva dere har greid å få til hittil. Men, antar at dere har lyst å holde det litt hemmelig. Akkurat som Nintendo når de holder på med ett nytt spill.
 
#14
Såvidt meg bekjent er det kodingen og fiksingen av designet som drar det ut, og selvfølgelig må vi jo ha litt stoff også..
 

SHDR

Gullmedlem
#15
Akkurat nå er det kodingen som henger etter. Den er in final stages deluxe, resten er egentlig greit.

Innhold shaper up. Selv om jeg hadde likt at vi hadde en ekstremt fyldig spilldatabase on launch blir det nok ikke noe enormt foreløpig, kravene vi stiller er simpelthen litt vel høye. Vanskelig å finne folk som kan leve opp til dem, og mengden blir deretter. Nå er dog veldig mye ordnet, og en jevn strøm med oppdateringer og stadig flere omtaler og artikler vil komme i løpet av den første uken etter launch.

Stay tuned.
 
#16
DU passer vel på at den VALIDERER, vel?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Næh, gidder ikke.
Kanskje senere.
 
#18
bhuuu >_<
Neida. Men kan du ikke si når ca den kommer, f.eks ikke før september og ikke etter desember...?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Når siden ca. kommer: Ikke før september og ikke etter desember. Eller var det ikke etter september og ikke før desember...?
Husker ikke.
Heng med, folkens!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.