Lanseringstitlene til Wii

Kilik

Lokal moderator
SITAT(kilik @ 04.08.06, 03.09) 18141
Far Cry vil ha elementer fra Far Cry Instincts, men med ny story.
[/b]
Far Cry Vengeance er visst det offisielle navnet. Grafikkmessig virker dette som en direkte konvertering av Xbox-versjonen:

Xbox:

Wii:

Ok, jeg fant nettop en annen bilde som så interessant ut:

Ser ut til at vår kjære Jack har fått en ny evne, å forandre seg til et eller annet monster... hmm. Ser man i nedre høyre hjørne ser man en sirkel med en spesiell hånd inni og blå mønster rundt. Kanskje dette er målern for hvor lenge han kan være sånn, og når han slår det av, laddes det opp igjen? Litt sånn Area 51? Ellers ser grafikken meget pen ut, og i mine øyne penere enn Xbox-versjonen. Men grafikken er ikke alt, jeg er nå mest spent på hva storyen er og hvordan kontrollen vil fungere...

Lodin

Der Waaaah
Problemet med konsollvariantene av Far Cry er at de foregår på krympa kart. Istedet for digre øyer hvor man kan luske hvor som helst må man ta til takke med kjipe jungelkorridorer. Tviler på at det forandres i Wii utgaven. :(

epp

firm and correct
Lodin: Jeg kan bekrefte ryktet (fra pålitelige kilder) om at Cars, Madden 2007 og Need for Speed: Carbon skal være klare ved lansering. Det er ikke akkurat noen tittler jeg ser fram til.

Det første jeg gjør når jeg får meg maskinen blir å laste ned Punch-Out (NES), Super Aleste (SNES - går også under navnet Space Megaforce) og Super Mario 1-3 (NES), for så å spille Mario Galaxy.

SITAT
The Legend of Zelda: Twilight Princess Nintendo
Metroid Prime 3: Corruption Nintendo
Wii Sports Nintendo
Excite Truck Nintendo
Red Steel Ubisoft
[/b]
Jeg ser 5 interessante titler ved lansering, der de 3 øverste er must-haves, og det kan jeg ikke klage på. De 2 andre detter innom hvis kritikken tilsier at de er verdt et kjøp. Det kan også være noen av de andre titlene kan være av interesse også, men jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt så mye med på alle titlene.

Også har man alle klassikerene som kan kjøpes og lastes ned via internett da. NES-klassikeren Kirby's Adventure blir min første invistering ^_^ (gitt at det faktisk blir tilgjengelig fra lansering da).

SITAT(Gekko @ 30.08.06, 23.07) 21965
Ok, jeg fant nettop en annen bilde som så interessant ut:

Ser ut til at vår kjære Jack har fått en ny evne, å forandre seg til et eller annet monster... hmm. Ser man i nedre høyre hjørne ser man en sirkel med en spesiell hånd inni og blå mønster rundt. Kanskje dette er målern for hvor lenge han kan være sånn, og når han slår det av, laddes det opp igjen? Litt sånn Area 51? Ellers ser grafikken meget pen ut, og i mine øyne penere enn Xbox-versjonen. Men grafikken er ikke alt, jeg er nå mest spent på hva storyen er og hvordan kontrollen vil fungere...
[/b]

Sånn er Instincts også, man blir til en såkalt "predator" sakte men sikkert. Så man kan PWNE bitches med bare nevene, lukte seg frem til fienden(i form av en slags gul tåke som kommer fra fienden når han går) og masse annet fancy. Og man har en adrenalin måler som bestemmer hvor lenge man har før man blir average jack igjen, så intet nytt... Og ja, det lades opp igjen etter man slår det av, eller i form av adrenaline packs som ligger litt rundt omkring..

Kilik

Lokal moderator
Jeg har et lite håp om at Wii Sports er inkludert i konsollpakken. Det virker litt for simpelt, både grafikk- og gameplaymessig, til at man kan ta full pris for spillet. Det er derimot en utmerket demonstrasjon av kontrollen og hadde vært en fin introduksjon til de første kjøperne, noe á la Metroid Prime Hunters-demoen som var med de første DS-ene.

Da tror jeg heller de slenger ut en bundle som koster litt ekstra. Jeg tror de ville tapt en del penger på å bare ha det med. Men det følger sikkert med en demo.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg tipper de kommer til å ha med et spill sammen med konsollen også kan de heller ta 200kroner ekstra for konsollen. wii-sports hadde ikke vært å forakte.

Men det er jo mange spillsider som regner med at wiisports kommer sammen med konsollen, siden det egentlig var en techdemo.

Maximum: Æsj, jeg suger! :(

Lodin: Jeg har ikke prøvd mye, men hittil er jeg enig. Husker på Xbox versjonen skjørte man med en båt i en vann i en jungel, og det gikk ikke ant å gå ved siden av, og når man kom frem, stod det noen par fyrer man måtte drepe, og så videre. I PC-versjonen er det genialt stor verden area. Husker jeg syntes det var så artig å utforske hver kant i hver verden. Akk, gode tider... :) Om Wii versjonen blir sånn har jeg lite trod på, men den har fortsatt potensiale til å bli et bra spill!