Larry Loveage

Sam and max 2 ble vel kanselert i mars måned, altså en god stund siden, og det er vel ikke kommet noe nytt angående det spillet. Men jeg vet at de som holdt på med å utvikle det kanselerte spillet har dannet eget selskap(Telltale mener jeg det het) og snakket voldsomt om hvor mye de skulle prøve å få skikkelig liv i sjangeren igjen. Det spekuleres vel også i at Telltale skal fortsette å lage sam and max 2, men LucasArt sitter vel på rettighetene...

PS: kan ikke CSI-spillene sies å være point and click?

Hummmmm... Når jeg så over en gang til sa det ikke at de skulle slippe Sam & Max 2... Slik lyder det hvertfall.

Eventyr-fans husker sikkert at utviklingen av Sam & Max 2 av økonomiske grunner dessverre ble stoppet for noen måneder siden. Tydligvis var det ikke bare fansen som ble skuffet. Det ansvarlige utviklerteamet snudde ryggen til Lucas Arts og dannet sitt eget studio: Telltale Games. Det første spillet skal basere seg på en kjent lisens og hører selvfølgelig til eventyr sjangeren.
Kanskje Pont & Click kommer tilbake igjen? Jeg krysser hvertfall fingrene for det...

tatt fra PCGW

skaffer det av en kompis jeg :p han lasta det ned nå nettopp :rulleøyne:

må bare prøve det :p