Left 4 Dead... 2! [PC, X360]

Og slitent utseende? Er du homo eller?
Dette. Dette er det beste argumentet. (Men det er fristende å påpeke at Source "holder den grafiske utviklingen tilbake".)

Jeg gleder meg til å spille mer Left 4 Dead. Kjøpte det, spilte ti minutter, la det bort for å gjøre andre ting.

At folk blir sinte fordi Left 4 Dead 2 kommer er bare barnslig.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er bare å hollae at a nigga, jeg har ikke spilt det så fryktelig mye at det gjør noe selv så jeg er alltid med på noen litt mindre seriøse runder. Progamere som eivinn kan mao. holde seg unna.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Duppelpust: Pre-ordered nå nettopp fra Steam. Demo starter opp i morgen.
feels good man.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg likte den traileren, rimelig adrenalinpumpende saker. Dessuten: Endelig et spill der forsvaret faktisk gjør det mest logiske og trekker seg tilbake for å spamme byen med napalm.

Novastrum

Feminist-elitist
Er demoen startet opp?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kort svar: nei.

Langt svar:

[09:22:09] <@Archtor> Men i svarte faens niggerjævla dritthelvete!
[09:22:14] <@Archtor> DEMOEN ER ENDA IKKE UTE HVA FAEN
[09:22:25] <@Archtor> WARGHARBLAKOIJHDFGJHDSOFHJSOD
[09:22:38] <@Archtor> VENT
[09:22:40] <@Archtor> NÅ SKJER DET NOE HER
[09:22:42] <@Archtor> OMGOMGOMG
[09:23:04] <@Archtor> FFFFFFFFFFFFFFenda mer preloading.

[10:06:50] <@Archtor> Men i svarteste satan, preloadinga enda ikke done?
[10:06:58] <@Archtor> Jeg preloadet jo for to dager siden.
[10:06:58] <Buggz> Steam is fucking you again.
[10:07:02] <@Archtor> Så jævlig.
[10:07:16] <@Archtor> Meanwhile at Valve: "Zzzzzz..."

[10:37:40] <@Archtor> MEN I SATAN DA
[10:37:48] <@Archtor> ETTER DEN JÆVLA PRELOAD-UPDATEN SÅ KAN MAN ENDA IKKE SPILLE
[10:37:53] <@Archtor> AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
[10:38:12] <@Archtor> Jeg skal drepe Gabe.
[10:38:22] <@Archtor> Seriøst, dette er dråpen.
[10:38:44] <@Archtor> Unabomber, 9/11 og føkkings St. Helens blir ikkeno i forhold.
[10:39:11] <@Archtor> http://img229.imageshack.us/img229/4834/1256614325829.png
[10:39:13] <@Archtor> Dette er meg.

[10:47:22] <@Archtor> Spill på Steam delayed, her kommer vitsene: Gabe spiste det, lol gay ben, Gabe is fat, Valve-time.
[10:49:03] <@Archtor> Å ja, glemte det viktigste.
[10:49:13] <@Archtor> 10000 krispy kremes plz kthxbye
[10:49:17] <@Archtor> STEAM STEAM LOL

Spilte demoen online igår på Xbox Live sammen med white trash amerikanere. Kort demo men artig likevel siden zombiene dukker opp fra forskjellige steder hele tiden. Demoen har en del forskjellige våpen, også av melee våpen som gitar, machete kniv, nightstick osv. Gitaren ble mitt favorittvåpen rimelig kjapt :)
Synd at motorsagen ikke er å oppdrive i demoen, men noe må del vel spare til fullversjonen.

Mulig jeg tar feil og hukommelsen spiller meg et puss, men spillet så ut til å kjøre en penere utgave av Source enn den vi så i L4D1 til X360.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Demo på pese ute nå. Det eier. Lemlesting har aldri vært bedre.

oma

Village Drunk
Her henger jeg meg på å sier at dette er awesome saker. Mange flere våpen, bedre grafikk, flere monstre, bedre director. Get this game og sånn. Mulig magnumen er litt vel god, men reload tid og få skudd gjør opp for det.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Magnum faller i skyggen til gitar; det er det beste våpenet.

Jeh, spillte gjennom det med en kamerat i stad, i splitscreen på 360. Ingen av oss hadde spillt noe av serien før. Syns det var grei hjernedød underholdning, men ser foreløpig ikke heeeelt det store.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
[15:07:19] <Archtor> Det er helt sykt detaljert gore i det nye spillet og.
[15:07:45] <Archtor> F.eks. i L4D sprenges zombier til en fin rød tåke med pipebombs, mens i toeren flyr deler veggimellom.
[15:07:56] <Archtor> Fant ryggraden til en fyr med et par organer hengende fast.
[15:08:19] <Archtor> Skøyt også en zombie i magen sånn at tarmen datt ut, men han fortsatte å løpe så det ble hengende en laaaang tråd etter fyren. :D
Dette er det store, sånn ved siden av at det er et spill som eier så jævlig i coop. Alene er det ikke helt det store. Kanskje dere bare suger?

Left 4 Dead ble alt annet enn hjernedødt når man spilte på høyere vanskelighetsgrader. Hvis man får sammen fire stykker og sammarbeider ordentlig så er det utrolig rått! Det er da man få de gode historiene som man prater om i ettertid (desto mer om man spiller versus). Left 4 Dead er best når man bare på hengende håret klarer å krype seg gjennom en level.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er fett som fan og demoen var småkul, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke det bare kunne vært en patch/dlc til originalen. Nuvel.

Laster ned demoen nuh, noen som er med på 4-player i kveld en gang?

Maraj

Ålø- og energiminister
jeg. BUT WAIT. alt fukker når jeg skal kjøre voice commands