Vel, jeg denga jockyen som løp mot meg eller en annen på laget (usikker på hvem han faktisk sikta på) på et dask med en stekepanne.
Var vel på normal, og jeg endte vel opp med godt over 100 kills med den jævla panna når jeg gadd å løpe rundt med den, å holde inne en knapp og denge zombiejævler var ikke akkurat det jeg gleda meg til med L4D2 (og ikke kom med "så ikke bruk melee-våpen daah"-tull, det er ikke spillerens jobb å balansere vanskelighetsgraden i et spill)
Føler at de gjorde nettop det jeg ikke likte med L4D, bare enda verre; degradere de vanlige zombiene (som man møter hele tiden) til noe man dreper for å få tiden til å gå, helt til man møter en tank eller Witch man ikke kan unngå. Forskjellen er at nå behøver man ikke å bruke ammo eller reloade for å knerte dem.
Jeg synes at de i det minste burde legge til en cool down for melee-våpen, evt finne på noe mer orginalt. Sånn som det er nå kan man daske på en bilalarm, stille seg i et hjørne og holde inne en knapp. Da mister man liksom litt av den "oh shit is' on"-følelsen når en alarm går, eller horder av zombier kommer fra alle kanter.