Legend of Zelda [GC] utgivelse dato!

Do you want to know, when you'll be playing the legend. Head inside right now.

This morning we received an email by the administration of the Nintendo-Evolved regarding news for the new Zelda game. According to their inside sources, it is safe to say with confidence that the new Zelda will be launched in Japan next year by May 22nd at the latest.

Let's hope this come true, cause it's one of the most anticipated games of the industry. We will keep you posted!

kilde

Jaja, folkens hvis dette stemmer vil jeg tro at vi ikke kommer til å se spillet på denne siden av kloden før oktober - november 2005. Det blir en lang vente tid.

But it's gonna be worth it, aight?

Gleder meg veldig til dette spillet, jeg tror faktisk det kommer til å bli en av de sjeldne perler, som Ocarnia of Time.
Men uansett så tror jeg dette kommer til å selge veldig godt :)

Opprinnelig skrevet av SilentBob@25.09.2004, 20.41
håper bare ikke de drar en valve og kommer med spillet 2 år senere :svette:
108268​

Hysj ikke si sånt... Da skjer det....

Men spillet kommer imorgen... (Test :p)

hihi men gleder meg til det kommer og snutter imellomtiden ;)

Opprinnelig skrevet av SilentBob@25.09.2004, 20.41
håper bare ikke de drar en valve og kommer med spillet 2 år senere :svette: Bank i bordet!
108268​
Fikset på utsagnet.

Jeg kommer til å bli gal av å vente så lenge... Dette spillet ser ut som en Zelda drøm, og de er virkelig glad i å torturere oss... Bah!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Signaturen til Cazandra
Norway= A Dead Fucking peace making country which never really woke up from the ice age!
Yess, der traff du spikeren på hodet, vennen min. :doh:

Og... Zelda, ja. Neste høst? Høres bra ut. Importere fra USA og få det noen måneder tidligere? Høres bedre ut. :D

Opprinnelig skrevet av Yetipants+26.09.2004, 14.03-->
<!--QuoteBegin-Signaturen til Cazandra
Norway= A Dead Fucking peace making country which never really woke up from the ice age!
Yess, der traff du spikeren på hodet, vennen min. :doh:

Og... Zelda, ja. Neste høst? Høres bra ut. Importere fra USA og få det noen måneder tidligere? Høres bedre ut. :D
108664​
[/b]
høres mye bedre ut, min venn :D

Husker godt hvilken følelse jeg fikk da jeg satt med ned foran pc'en og så E3 videoen for første gang. Det er en følelse jeg bare har fått en gang før, og det var da Kewell annonserte at han gikk til Liverpool :rulleøyne:

Alt var perfekt, og hvor bra Wind Waker var (jeg ble egentlig litt skuffa) så var dette hundre ganger bedre. Dette er ingen tvil det spillet jeg ser mest frem til nå, om du tar vekk Resi 4, og noe jeg ikke kan vente på å spille..

Can't wait! >_<

Noen som vet om det har kommet noe info rundt
spillets historie(regner med at det blir det samme gamle)
og annen generell info.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror ikke du får verdens beste odds om du gambler på at historien ikke har noe som helst med å gjøre at du må redde Hyrule (eller tilsvarende) fra en tiltagende ondskap som godt kan være Ganon, akkurat.
Men men. Square Penix har jo resirkulert samme historien siden tidenes morgen, og folk liker da Final Fantasy-serien enda.

Det har gått rykter om at Ganondorf ikke er slemmingen i spillet, men istedet en hær med det geniale navnet "The army of darkness". Tror ikke dette ryktet bør tas seriøst. Det har også gått noen rykter om hva spillets navn vil bli, men de husker jeg ikke nå.

jeg håper jo det stemmer, men jeg tviler på det
nintendo er kongen av utsettelser(bortstt fra valve da)

Opprinnelig skrevet av Yetipants@26.09.2004, 21.11
Tror ikke du får verdens beste odds om du gambler på at historien ikke har noe som helst med å gjøre at du må redde Hyrule (eller tilsvarende) fra en tiltagende ondskap som godt kan være Ganon, akkurat.
Men men. Square Penix har jo resirkulert samme historien siden tidenes morgen, og folk liker da Final Fantasy-serien enda.
108837​
ikke glem super mario nå, det er jo nesten samme mølja i alle spillene
"redd peach, drep bowser"