Legend of Zelda [GC] utgivelse dato!

fra group x sin låt mario twins

"you saved the princess, she's in a other house go away"

er det spillet jeg ser mest fram til etter phantasy star universe.
(etter zelda er det vell hl2...)

Opprinnelig skrevet av Soth+26.09.2004, 23.13-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@26.09.2004, 21.11
Tror ikke du får verdens beste odds om du gambler på at historien ikke har noe som helst med å gjøre at du må redde Hyrule (eller tilsvarende) fra en tiltagende ondskap som godt kan være Ganon, akkurat.
Men men. Square Penix har jo resirkulert samme historien siden tidenes morgen, og folk liker da Final Fantasy-serien enda.
108837​
ikke glem super mario nå, det er jo nesten samme mølja i alle spillene
"redd peach, drep bowser"
108860​
[/b]
Men så er det vel ingen som spiller Super Mario pga. historien? :confused:

Jeg spiller Mario pga av den dype og ikke minst engasjerende Historien. :p

Ja, og FMV-sekvensene i Sunshine var jo så herlig regisserte. Og så den troverdige voiceactingen, da gitt.

Lurer på om Zelda noen gang får voiceacting... Og om Link noen gang kommer til å snakke. Håper ikke det, egentlig.

Jepp, han mister noe av sjarmen med voice acting.
Bare ser for meg en Hollywood amerikanisert Brad Pitt
som stemmen til Link.

>_<

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bare det blir like bra som Ocarina of Time, kan jeg godt vente et år til. Var ikke heelt fornøyd med verken Majora's Mask eller The Wind Waker :(

Bortsett fra all seilingen før man fikk Warp-melodien, så syns jeg at Wind Waker er neeesten akkurat like bra som Ocarina of Time. Det blir ikke helt det samme med en snakkende båt og stein som Epona og Navi, riktig nok, men fuglefolket (som jeg aldri husker navnet på) er tøffe. Håper vi får se dem igjen i det nye spillet. Også ser Ganondorf så usannsynlig bra ut i Wind Waker... Og jeg glemmer nok sent den første gangen jeg var nede i en Fairy Fountain i Wind Waker - vakkert (jeg glemmer nok ikke OoT-fairyene heller, men det har mer å gjøre med at de ligner på shemales).

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@27.09.2004, 00.04
Ja, og FMV-sekvensene i Sunshine var jo så herlig regisserte. Og så den troverdige voiceactingen, da gitt.

Lurer på om Zelda noen gang får voiceacting... Og om Link noen gang kommer til å snakke. Håper ikke det, egentlig.
108887​
det holdt med "eh" , "keeeh?!" "hey!" og resten av de lydene i zeldaspillene (Oot og oppover) .

tror voiceacting hadde ødelagt hele spillet :usikker:

Opprinnelig skrevet av SilentBob+27.09.2004, 09.05-->
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@27.09.2004, 00.04

108887​
det holdt med "eh" , "keeeh?!" "hey!" og resten av de lydene i zeldaspillene (Oot og oppover) .

tror voiceacting hadde ødelagt hele spillet :usikker:
108940​
[/b]

Tror kanskje det hadde blitt spennende med voiceacting jeg. Men det krever selvfølgelig godevoiceactors. Selvom det å finne stemmen til Link blir ikke bare bare hvis det evt skjer :svette:

Håper ganondorf er med, og nå i skikkelig 3d uten noe cell shada piss.

Jeg gleder meg som en liten unge til dette spille, min skrude ide om spille er at: Man løper rund i "new hyrule".
Grunnen til dette er: Når man runner ww drar Link og Zelda ut for å finne et nytt hyrul!

om de blir voiceacting i det nye skal Luke De Ayora spille lins stemme
men link mister sjarmen med stemme(bare husk tegnefilm-serien, AMMAGAD!)

Opprinnelig skrevet av Soth@27.09.2004, 21.07
om de blir voiceacting i det nye skal Luke De Ayora spille lins stemme
men link mister sjarmen med stemme(bare husk tegnefilm-serien, AMMAGAD!)
109331​

Tegneserien var patetisk da, og jeg kan vedde på at de ikke gjør den samme tabben to ganger. Ser ikke på den tegneserien som Zelda, for den var en skam.

Opprinnelig skrevet av Shadar@28.09.2004, 09.54
Jeg håper de hyrer inn karen som gjorde stemmen til Max Payne. Det passer godt med den nye "voksne og alvorlige" stilen de har valgt på det nye spillet for å tilfredsstille armeene med sytten år gamle gother-idioter som klager hver gang de ser noe uten nagler.

Faen ta spillpublikummet.
109499​
Max Payne/Link crossover idéen din inspirerte meg, det kunne jo ha blitt noe sånn som dette:

The sun was setting like a gopher digging his final hole. But the pristine beauty couldn’t stir my resolve; I was after vengeance with a capital V and purple dust clouds emanating from countless bodies that paved the road to one final goal: Ganondorf. In the background a pack of crows could be heard, screaming participants and omnipresent audience that wanted blood almost as much as I did. Their screams echoed in my head like a bad Moo Moo Milk hangover you get when you wake up and find fairies flying over your head after a long party with no other participants than your sorry self. These things happen when you never sleep. These things only happened to me, Link...

gleder meg som en unge, og den artikkelen sa ikke at det kom i slutten av mai i japan, den sa at slutten av mai var det SENESTE det kunne komme i japan...
og alt dette med å ikke holde ut, kjøp tales of symphonia i mellomtiden

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av GombaC+28.09.2004, 10.29-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@28.09.2004, 09.54
Jeg håper de hyrer inn karen som gjorde stemmen til Max Payne. Det passer godt med den nye "voksne og alvorlige" stilen de har valgt på det nye spillet for å tilfredsstille armeene med sytten år gamle gother-idioter som klager hver gang de ser noe uten nagler.

109499​

Max Payne/Link crossover idéen din inspirerte meg, det kunne jo ha blitt noe sånn som dette:

The sun was setting like a gopher digging his final hole. But the pristine beauty couldn’t stir my resolve; I was after vengeance with a capital V and purple dust clouds emanating from countless bodies that paved the road to one final goal: Ganondorf. In the background a pack of crows could be heard, screaming participants and omnipresent audience that wanted blood almost as much as I did. Their screams echoed in my head like a bad Moo Moo Milk hangover you get when you wake up and find fairies flying over your head after a long party with no other participants than your sorry self. These things happen when you never sleep. These things only happened to me, Link...
109519​
[/b]

Jeg tror du og jeg har en Hollywood-kontrakt å signere.

D

Deleted member 365

Gjest
HEY!!! hva med at vi lager vårt eget zelda manus her på spillegal. Målet er at det er så harry som bare mulig.

Skal innrømme at det hadde vært det styggeste i VERDEN!
også kan Shadar tegne stripene. Det hadde vært ultrachill.

Vi kan kalle det:

Max Link: A Medieval Adventoir Story

Opprinnelig skrevet av Shadar+29.09.2004, 10.54-->
Opprinnelig skrevet av GombaC@28.09.2004, 10.29
<!--QuoteBegin-Shadar
@28.09.2004, 09.54

109499​

109519​

Jeg tror du og jeg har en Hollywood-kontrakt å signere.
110017​
[/b]

Så lenge verken John Woo eller Peter Jackson er regissør blir dette gull!

Herr Uwe Boll stiller nok gladelig opp.