Legend of Zelda [GC] utgivelse dato!

Opprinnelig skrevet av Shadar+29.09.2004, 10.54-->
Opprinnelig skrevet av GombaC@28.09.2004, 10.29
<!--QuoteBegin-Shadar
@28.09.2004, 09.54
Jeg håper de hyrer inn karen som gjorde stemmen til Max Payne. Det passer godt med den nye "voksne og alvorlige" stilen de har valgt på det nye spillet for å tilfredsstille armeene med sytten år gamle gother-idioter som klager hver gang de ser noe uten nagler.

Faen ta spillpublikummet.
109499​

Max Payne/Link crossover idéen din inspirerte meg, det kunne jo ha blitt noe sånn som dette:

The sun was setting like a gopher digging his final hole. But the pristine beauty couldn’t stir my resolve; I was after vengeance with a capital V and purple dust clouds emanating from countless bodies that paved the road to one final goal: Ganondorf. In the background a pack of crows could be heard, screaming participants and omnipresent audience that wanted blood almost as much as I did. Their screams echoed in my head like a bad Moo Moo Milk hangover you get when you wake up and find fairies flying over your head after a long party with no other participants than your sorry self. These things happen when you never sleep. These things only happened to me, Link...
109519​

Jeg tror du og jeg har en Hollywood-kontrakt å signere.
110017​
[/b]

kunne jo tatt med litt bullettime også. det som ble så populært...for 2 år siden
:ehm...:

Fem år siden, vel?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare vent på mitt "Zegend of Lelda", now featuring boomerang-time, bomb-time, sword-time og ikke minst breathe-time! Det stemmer, hvert åndedrag vil vises i fantastisk slow-motion med fete kameravinkler! Herrejesus!

Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.09.2004, 13.20
Bare vent på mitt "Zegend of Lelda", now featuring boomerang-time, bomb-time, sword-time og ikke minst breathe-time! Det stemmer, hvert åndedrag vil vises i fantastisk slow-motion med fete kameravinkler! Herrejesus!
110443​
pensten som i pop:sands of time
der han drikker vann i "bullet time"

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er bare noob-bullettime, ettersom det bare er kameravinkelen som skifter, uten at det går saktere. Zegend of Lelda kommer til å bli ufattelig mye fetere!

Huff, Shadar... Ikke kom med flere geniale innlegg, jeg fikk nettopp frysninger av det innlegget førte med seg.

Knall emne forresten :tommelopp:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@30.09.2004, 18.43
Foregår da kampene i super-duper-bullet-time? Hvert sverdslag slowes ned mens kameraet går berserk og piruetterer rundt Link som en drita full Tonya Harding?
110565​
Bare begynnelsen, min venn. Ettersom du - og motstanderne dine - gjør ting (puste, bevege øyeeplene, skifte balansepunkt) går tiden saktere og saktere helt til den går baklengs, og du må spille kampen på nytt. Og på nytt. Og på nytt. Hele tiden blir sansene dine bombardert av de heftigste effektene du noensinne har sett i et Zegend of Lelda-spill. Her har dere et screenshot fra Final Beta Gold Master Release Candidate-en:

Merk både at kameraet viser Zink (helten i spillet) fra siden, og at hans motstander Danongorf (nest-nest-sistebossen) holder på å bli splittet i deler. Dette bildet er tatt etter at kampen har vart i tre timer - om fem-seks timer vil muligens kampen ha kommet så langt at den ene armen til Danongorf treffer gulvet. Blodspruten består av avanserte partikkeleffekter, såklart. Merk også den realistiske lyseffekten fakkelen på veggen er utstyrt med.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Meget skarpt observert! Såklart blir det area-damage. F.eks. blir animasjonen om du blir truffet i venstre øreflipp HELT forskjellig fra om du blir truffet INNI venstre øre. Forresten, her skal dere få en skikkelig godbit - høykvalitets render av Lelda, den vakre, fjorten år gamle prinsessen du skal redde i spillet!

(Hint: Hvis du runder spillet på under en time blir hun NAKEN!!!)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da har hun på seg eskimodrakt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dude, hun er 14! Jævla pedo! Omg!

It's hammertime.
Håper link får "bone" hun på slutten

Ikke for å ødelegge drømmen, men hun er faktisk under den seksuelle lavalder. :(

Yeti: Jeg snakket nettopp med Soth på MSN. Han runker fortsatt til Lelda... Bare så du er klar over det. Kanskje kle på henne litt, eller kanskje omforme frontpartiet en smule?