Lineage 2

Etter å ha spilt Final fantasy XI i mange år nå, prövd alle jobbene, og maxet ut 7 karakterer föler jeg at det er nok FFXI spilling for denne omgang.

Derfor har jeg letet etter et godt MMORPG som kan tlfredstille mine online behov.
Det tok ikke lenge för jeg hörte om et Koreansk spill ved navnet Lineage og Lineage II.

Noen venner fra min tidligere FFXI guild hadde laget en Clan i Lineage 2 og jeg ble invitert. Så nå har jeg sittet i noen dager og frydet meg over dette utrolig stilige og oppfinnsome spillet.

Clanen vår blir bare större og större, og vi har altid plass til flere hvis det er noen intresserte der ute.
Det finnes mange private servere, og det koster ingenting å spille online hvis man er med i Clan online.

Personelig syntes jeg Lineage II er en frisk pust fra mange andre mainstream MMORPG. Dette er noe jeg kan tenke meg å spille over lengere tid.

Anbefales

www.lineage2.com

Er det noen av dere som spiller, og isåfall hvilke servere?

Gratis å spille? Det er da ikke sant.

Etter det jeg har hørt av bekjente så er det veldig grinding-preget, derfor har jeg aldri vært noe særlig interessert. Har hørt skrekkhistorier om folk som grinder en hel dag i strekk, også bli drept og miste all XP-en.

Ellers virker det egentlig en smule interessant etter det jeg så av nettsiden, men er egentlig ikke noe særlig interessert. Er litt lei av MMORPG.

Friskt pust? Jeg spillte dette før, makan til endeløs grinding skal man lete lenge etter... Og blir man drept mister man i tillegg 10%xp og det tar ikke akkurat en time å få det tilbake... Var hvertfall slikt før og det florerer av goldfarmers, ARRRGH Aldri mer! ALDRI MER Lineage2!

Vi har to servere som er gratis. Bare å henvende seg til meg, så kan vi ordne noe :D

Hvis dere vil kan dere også joine klanen min, vi er mange, og NEI vi dör ikke. det er ikke grinding slik at du mister alt XP osv.
Uansett så vil du aldri dö hvis du er med en sikkelig klan.

Vi gjör alt sammen, og power levler alle til topp nivå. Selv om man skulle dö, så kan man bare revive hverandre. No stress -_-

For dere som ikke er intressert i det, så trenger jeg ikke å höre komentarene deres, om hvor jävlig dere hater det osv.

Og gode nyheter. RC5 Oath of blood, er den nyeste patchen :) masse nye kule ting å gjöre.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Lineage 2 har ingen plass i mitt MMO-hjerte.. selv om jeg har hørt at PvPen skal være bra der.