linksys trådløs ruter gis bort

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Har to trådløse rutere. Trenger bare den ene.
Det eneste DU trenger å gjøre er og betale frakten. Jepp.:agradula:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Er den Mac-kompatibel? AirPort-en min og jeg er ikke på talefot om dagen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Trodde det var mac som var så enkelt og greit trådløst, jeg? #Windowsfail og alt det der?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Greit å bare plugge i et støpsel og være på trådløst nett umiddelbart, ganske frustrerende når alt lyser grønt og likevel ikke funker.

EDIT: Jeg er interessert hvis den er Mac-kompatibel.
 
#7
Jeg vil ha jeg vil ha. Betaler frakt og styr, men siden Houseman sa ifra først får han bestemme om han vil ha boksen eller ikke.
 

sheriffen

humre humre
#8
Greit å bare plugge i et støpsel og være på trådløst nett umiddelbart, ganske frustrerende når alt lyser grønt og likevel ikke funker.

EDIT: Jeg er interessert hvis den er Mac-kompatibel.
Jeg kan garantere deg at alle Linksys-rutere er mac-kompatible.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#9
Øøøh... her skjedde det mye gitt.

Jeg hakke peiling på hva den fungerer med og ikke. Jeg bare vet at den fungerer helt fint med pc og at jeg har brukt den en god stund. Den har vært god å ha, men fikk en ny en som fungerte med dsen min trådløst uten noen særlige innstillinger. Så hvem var det som ville ha den?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Jeg var først ute, så ja takk. Hvor mye blir det i frakt?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Buggz var først ute for meg! Takk Agradula :loth: Sorry Houseman!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Greit å bare plugge i et støpsel og være på trådløst nett umiddelbart, ganske frustrerende når alt lyser grønt og likevel ikke funker.

EDIT: Jeg er interessert hvis den er Mac-kompatibel.
PEBKAC. Alltid PEBKAC. Spesielt når man lurer på om en trådløs router er "Mac-kompatibel". Står det seriøst det på Airporten? Får du Mac-kompatibelt printerpapir også? Apple er rå på markedsføring, det skal de ha.

Du har en fullgod router, hva er det som "ikke funker"?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#15
Er det lov å reservere for andre også nå, well I'd never.

Buggz: Ikke PEBKAC, nei. Har vært borti flere typer routere, riktignok ikke Linksys, som ikke nevner Mac med et ord i manualen eller på esken og ikke lar seg installere.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Jigga what, jigga who!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
Er det lov å reservere for andre også nå, well I'd never.

Buggz: Ikke PEBKAC, nei. Har vært borti flere typer routere, riktignok ikke Linksys, som ikke nevner Mac med et ord i manualen eller på esken og ikke lar seg installere.
Jeg er usikker på hva du mener med "installere", siden det på en router betyr å plugge i strømadapter og en nettverksledning eller to. Det finnes standarder for trådløse nett og routeren lar seg konfigurere via et web-interface, så hvis du ikke får koblet til eller konfigurert er det MAC-en din som er inkompatibel (tvilsomt) eller så har du en usedvanlig ræva router. Airport Extreme er faktisk ikke en usedvanlig ræva router, så derfor spurte jeg om en definisjon på hva som ikke fungerer. Du har på to forsøk fortsatt ikke klart å utdype noe annet enn "Det lyser grønt MENFUNKERIKKE!"
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
Jeg har den nyeste Apple Airport Extreme nå, beste ruteren jeg har brukt så langt, Gigabit og enkel å sette opp. Nedtelling til den plutselig dør etter garantitida og jeg søker opp grunnen på internett og finner ut at ti tusen andre mennesker har hatt samme problemet og Apple nekter å uttale seg om det selv om noen har funnet ut at grunnen er en defekt del av hardwaren. Har bare skjedd meg to ganger så langt!


ok det var kanskje litt offtopic
 
#19
Tipper Houseman har prøvd å sette cd-plata man får med ruteren i macen uten at noe funker.

Ellers har jeg vært borti en del rutere som ikke har funka med Macen, men alle gangene var det pga. krypteringa. Jeg har blant annet vært borti diverse D-Link og Siemens-rutere som nekter å la Macer koble til når det har vært WPA2-kryptering. Uansett, Linksys er the shit når det kommer tilå trådløsrutere.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Du har på to forsøk fortsatt ikke klart å utdype noe annet enn "Det lyser grønt MENFUNKERIKKE!"
Hva vil du jeg skal skrive? Den skal og må dukke opp i AirPort-menyen eller la seg søke fram med AirPort-søkefunksjonen, men gjør ingen av delene selv om den altså er tilkoblet og lyser som den skal. Går utifra at hardwaren bare har sluttet å virke, vet i hvert fall ikke hvordan jeg skal fikse det når trådløsenheten ikke lar seg finne. Er forresten ikke AirPort Extreme jeg har, men AirPort Express. Og den står det faktisk Mac + PC på, mens det på D-Link- og Siemens-routerne jeg har prøvd ikke står noe om Mac. Epic fail ikkesant. :smug: