Litt eldre spill til PC

oma

Village Drunk
#21
jeg kjøpte fallout 2 på platekompaniet for 79kr for 2 måneder siden

ellers er commandos serien temmelig moro rts

og game/spiderman har begynnt å ta inn brukte pcspill, så det er godt mulig du finner noe gromsaker der :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Commandos er da ikke RTS, det er mer en hybrid av puzzle, action og gettin' mad at video games. Står fortsatt fast på første brett av Commandos 2, selv om jeg runda Commandos i sin tid.
 

oma

Village Drunk
#23
ok, ikke rts på ånkli, men jeg syns det er mer ett strategispill enn noe annet :p

Sitter fast? på tutorial brettene eller det store med ubåtene? Er jo egentlig ikke spesielt vanskelig, men sykt langdrygt brett, er vel det største utenom parisbrettet om jeg ikke tar helt feil.
 
#24
Har masse gamle PC spill jeg kan kvitte meg med:

Splinter Cell
Emperor - Rise of the Middle Kingdom*
Delta Force - Black Hawk Down*
HULK*
Kick Off 2002
Fahrenheit
Commandos 2 - Men of Courage (Sold Out Software)
Slamtilt Resurrection
Return to Castle Wolfenstein
Desert Rats vs Afrika Korps*
Championship Manager 03/04*
Hearts of Iron*
Vil du Bli Millionær
Colin McRae Rally 2.0 (Bestsellers)
Ghost Recon Complete (Ghost Recon + Mission Packs Desert Siega % Island Thunder)*
Sea Dogs (Sold Out Software)
TOCA 2 Touring Cars (Sold Out Software)
Driver (Best of Infogrames)
Tomb Raider - Angel of Darkness*
Delta Force - Task Force Dagger*
Rainbow Six 3 - Raven Shield (Gold Edition)*
TOCA Race Driver 2
Medal of Honour - Allied Assault
Divine Divinity
GTA + GTA London (Sold Out Software)
Starsky & Hutch*
Rayman Gold (PC Best Buy)
Hitman 2 - Silent Assassin*
Neverwinter Nights - Hordes of the Underdark (Expansion pack)
Thief II - The Metal Age (Sold Out Software)
Iron Storm*
XIII*
Thief III - Deadly Shadows
Harry Potter - Rumpeldunk Verdensmesterskap (EA Games Classic)
Voodoo Kid (DICE Computer Games)
Black & White (svensk utgave)
Need For Speed Underground
Prisoner of War*
FIFA Football 2002*
Need For Speed Hot Pursuit 2
Pirates of the Caribbean*
Beyond Good & Evil
Conflict: Desert Storm*

* fra Best Games (var medlem en stund, og jeg gadd ikke avbestille)


Spill jeg mangler cover/manualer til (gis bort, mot porto om den overstiger 50 kroner)

Innocent Until Caught
Terracide
Offroad Rage
Prisoner of Ice
Johnny Herbert's Grand Prix Championship 1998
Forsaken
Deus Ex
M.A.X.2
Theme Park Inc.
Hitman: Codename 47

Alle disse leveres i cd-cover, unntatt Offroad Rage og Company of Heroes, som leveres i papirlommer.
 
#25
Splinter Cell
Commandos 2 - Men of Courage (Sold Out Software)
Ghost Recon Complete (Ghost Recon + Mission Packs Desert Siega % Island Thunder
Hitman 2 - Silent Assassin
Thief II - The Metal Age (Sold Out Software)
Thief III - Deadly Shadows
Deus Ex
Hitman: Codename 47

Pris for dette? Det eneste av interesse som jeg kan komme til å spille gjennom liksom. ;)

Ellers, takk for at du gadd å liste opp. Jeg gjør deg vel en tjeneste... :p
 
#26
300 inkl. porto? Kan tenke meg det koster litt å sende. Eller høres det mye ut?
 

Lodin

Der Waaaah
#27
:eng: "Alle" Eidos sine spill ligger på steam til 99 dollars bare så det er sagt. Rundt 20 titler og flesteparten av de Revan nevnte i siste post.
Sånn ellers kan det være verdt å nevne at Good old Games starter opp i september og kommer til å selge klassikere som Fallout til mellom seks og ti dollar.
 
#29
300 var en del mer enn jeg tenkte meg, ja. Nevn stykkpris så får jeg heller velge og vrake, er liksom ikke ute etter å kjøpe en haug med gamle spill til dyr penge når jeg kan enten laste ned eller kjøpe dem online som jeg tenker å gjøre, via steam o.l.

Its up to you.

Lodin: 99 dollar?
 
#30
Nja, er ikke ute etter å tjene noe særlig på dette her. Vet ikke hva det koster i porto, må hvertfall få dekket det. Hva er du villig til å betale da?

Edit: etter en liten sjekk, veide hele pakka cirka 1,3 kg. Koster visst 105 kroner å sende med smartpost (minste eske).
 

Lodin

Der Waaaah
#33
532 kroner. Kan se mye ut, men husk på at man får jævla mye bra for det. Hitman 1,2 og 4, alt av Commandos, Deus Ex 1 og 2, Thief 3, De to nyeste Tomb Raiderne + en masse snacks som Just Cause og Rogue Trooper.
Minner meg på at jeg endelig må få spilt gjennom Kane & Lynch.
 
#35
Lodin: Hva faen vrøvler du om?

Retrosondre: tenkte heller at jeg tar bilde av DVD-samlinga mi så får du velge en?

50 kroner forsvinner uten at du vet om det. En DVD kan du kose deg med. ;)
 
#36
Vet ikke om du fikk med deg posten min, men er 200,- inkl. porto greit? Koster meg 105 kroner å sende som smartpost.
 

K999

Keystone State Of Mind
#39
Å herregud Revan. Lodin sier 20 spill fra Eidos koster 532kr nye, fordi du skulle akkurat til å gi 300kr for 5 brukte spill fra Eidos, ta det faen med ro og les innleggene på ny.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Den tonen der har jeg meg gjerne frabedt, og Lodin setter sikkert ikke pris på den heller, spesielt når han prøver å hjelpe deg. Å banne for å tøffe seg var sånt man slutta med i åttende. Det han sier er at det er en pakke på Steam som koster 99 dollar (eller 532 kroner med dagens kurs) som har alle de spilla der, som lønner seg om du har interessere for flere av spilla, pluss at du får med masse dill du sikkert kommer til å teste en dag. Hvilken del av det er det du ikke forstår?