Little Big Planet 2

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
..gjør bare at jeg antageligvis blir 900 spenn fattigere når spillet først dukker opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Har allerede Sackboy på skrivebordet så jeg overlever nok.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Får jeg tillate deg til å tilfredsstille min trang til å vite hvor man får tak i en slik?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Min er av plast og under 10 cm (og det gjelder Sackboy-figuren min også HÆ HÆ HÆ), og den ble kjøpt på HMV i London.
 
#26

Okey, vi skjønner nå at det går ann å lage uendelige konsepter og etterligninger av andre spillsjangre i editoren, men jeg håper virkelig ikke at det er brett som dette som kommer til å havne øverst i 'best rated'.
Selv om jeg desverre har en mistanke om det, folk har en tendens til å stemme brett opp mer på grunnlag av originialitet/idé, ikke så mye hvorvidt brettet er gøy å spille.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#27
Farg meg temmelig imponert av måten de faktisk har emulert pikseleringen i 3D. Selv om resultatet ble litt overdrevet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Farg meg deprimert over at Wolfenstein 3D anno 2010 ser verre ut enn Wolfenstein 3D anno 1992.

Men ja, sånt som det der kan suge pikk. Ta for all del gamle saker, men gjør noe nytt med dem. Hvis jeg vil spille en ræva utgave av Wolfenstein så har jeg en hammer det går an å slå meg selv i hodet med isteden.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#30
Countdown til en journalist finner ut at et tilsynelatende barnevennlig spill gjør det mulig å skape mordsimulatorer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Kjører LBP2 på Quake 3-motoren også, eller?
 
#35
Æsj. Poengløst dritt for alle andre enn LBP-fanboys.

Minner om den gangen eg og mine frender satt i Fast Tracker 2 og skulle covre kjente låter, ikkje remixe men lage så likt som originalen som vi klarte. Mest gøy for dei som holder på med det, så klart.
 
#36
Bare tipser om at demoen er ute med tre veldig lette storybrett man kan prøve, og uten at jeg gidder å skrive mye om det kan jeg si at inntrykket mitt var at dette LBP er langt bedre enn det første. Første anmeldelsen er også ute; 10/10 i Playstation Official Magazine UK.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Oi oi oi det offisielle bladet og greier?? På hvilken måte syns du det virka bedre, forresten?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Testa demoen det vesle jeg rakk før jeg dro i går, og det første brettet var gull iallfall. Et slags flipperspill/hinderløype-mashup hvor du får teste gripekloa. Det var godsaker.
 
#39
Oi oi oi det offisielle bladet og greier?? På hvilken måte syns du det virka bedre, forresten?
Kan virke ganske overfladisk å si at spillet er mye bedre etter å ha prøvd to brett, ja, men skal prøve å forklare. I det første spillet kunne man stort sett løpe og holde fast i ting/slenge seg. Man kunne også lage rakketer, biler og alt slikt, men har du prøvd å styre en rakket i en rett linje, eller prøvd å beregne fart for å komme over et hopp med en bil i LBP1?(funker dårlig, og man har nærmest ingen kontroll). Det virker som de har skjønt dette i LBP2 og at det er mye av hovedfokuset for å forbedre spillet. Brettet med robotene viser at man kan lage sine egne spillmekanikker for hvordan man beveger seg rundt, på en mye bedre måte enn i LBP1, og det alene vil gi spillet mye mer variasjon og også potensiale i hva man kan lage i Create Mode. De har også tilført flere ting for å utvide spillmekanikken; man kan forandre på tyngdekraften, og Grappling hooken var overraskende lett å bruke og vil nok alene løfte spillet et hakk. Også er det selvsagt mye annet nytt som ikke finnes i demoen, som jeg er sikker på også kommer til å eie. :)

Er jo en sjans for at storyen vil bli dårligere enn i forgjengeren, selv om jeg tviler. Men community-brettene blir garantert bedre, og spiller du kun storyen i LBP er du en sær jævel uansett.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Jaok, det høres jo unektelig ut som bra tillegg - men hva med selve hoppinga og løpinga og den slags, er den merkbart forbedret? Jeg var alltid litt undervelmet over hvor kjip den var, til tross for at spillet ellers var det beste noensinne osv. Virker litt som latskap å la det forbli uforandret og så be communitiet justere tyngdekraften eller hva fan sjæl, selv om det sikkert er kult at alle spillerskapte brett fra eneren fortsatt funker som de skal (gjør seg sikkert bra som bulletpoint bakpå esken også). Vi får se.