Look on my works, ye mighty, and despair

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Jepp. Siden Nicholas og jeg egentlig skulle skrive en intro sammen, men førstnevnte har gått under jorda av ukjent årsak, tenkte jeg å skrive en liten intro til de som måtte interessere seg for det. Clewet er da at årevis med seksuelle tjenester og bestikkelser endelig har lønt seg, og Nicholas og jeg sitter som henholdsvis høyre og venstre halvdel av en grotesk, tilbakestående siamesisk tvilling på toppen av SG-forumtronen. Vi har så klart enorme planer for en stor omveltning her på forumet, og ingen stein skal etterlates urørt når vi er ferdige. Ny logo, nytt skin, ny leseretning og Wingdings som font er bare begynnelsen. Spørsmålsrunde avholdes i kveld klokka 19:30.

Neida. Målet mitt er iallfall å opprettholde den lækse stemningen på forumet, men kanskje komme med litt mer inspirasjon til diskusjon og... inspirasjon. Konkrete planer venter vi med til samarbeidet med Kina is superior er avklart, i beste SG-ånd. Uansett er det bare å slenge en PM, en epost eller en MSN-greie hvis du har en superide du vil diskutere eller noe du vil ta opp eller noe sånt. Ta det chill.

Hilsen Tryggve.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Såså Nilo, navnet ditt er også ganske kult selv om du aldri kan få like kult navn som meg. :kos:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Endelig. Jeg heier på dere. Jeg er deres Lee.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Men ja, okay, greit. >_<

Noen som har noen kommentarer som *gisp* faktisk har med tråden å gjøre?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#11
Skinnet kommer til å bli forandret uansett selv om vi går for de samme fargene. Grunnenen er at vi skal skifte forumet til vBulletin.

Wingdings er en font, eller skrifttype om du vil, der bokstavene er byttet ut med diverse tegn. Du kan se hvordan den ser ut i Word.
 
#14
ER det god stemning fra dere at det kanskje gjøres et forsøk på å kjøre i gang noen av de gamle avstemingstoppene vi hadde for en mannsalder siden?
Filmtoppen, Musikktoppen, Spilltoppen, Grilltoppen, osv?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Da får jeg spørre om konseptet for de andre er det samme som grilltoppen: Man nominerer shizz, så kan folk stemme hått eller nått?
 
#16
Det stemmer det. Standard hawt or nawt-avstemning
Men det eneste jeg egentlig er litt i tvil over er om det er kurant for alle å kjøre i gang den eldgamle grilltoppen, der det var SGs medlemmer som gikk under lupen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#17
Så lenge det er frivillig å bli grillet går det vel greit? Var det ikke sånn i forrige runde med Grilltoppen at de som ville bli grillet meldte på seg selv, eller husker jeg feil nå?
Stiller meg positiv til å gjeninnføre både Musikktoppen, Filmtoppen og Spilltoppen, forresten. Kan bli noen artige diskusjoner ut av det.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Folk meldte seg på selv ja. Slike avstemmnnger skaper mye ettordsposter, men det får vi vel ta oss i nakken med.
 
#19
Det kan da ikke være så lenge siden, jeg husker da selv at jeg ble grillet, og husker jeg ikke feil kom jeg ut på pluss-siden :p
 
#20
Jeg husker dere hadde grilltoppen når jeg kom til forumet, og det tror jeg er ca 3 år siden. Grilltoppen eksisterte en stund etter det også, men etterhvert var det ingen som meldte seg på og den døde ut, hvis jeg husker rikitg. Musikktoppen, Filmtoppen og Spilltoppen er bra saker.
Ellers tror jeg Yetipants og Nicholas vil bli de beste forumsjefene siden Sancti. lykke til gl hf etc