Jepp. Siden Nicholas og jeg egentlig skulle skrive en intro sammen, men førstnevnte har gått under jorda av ukjent årsak, tenkte jeg å skrive en liten intro til de som måtte interessere seg for det. Clewet er da at årevis med seksuelle tjenester og bestikkelser endelig har lønt seg, og Nicholas og jeg sitter som henholdsvis høyre og venstre halvdel av en grotesk, tilbakestående siamesisk tvilling på toppen av SG-forumtronen. Vi har så klart enorme planer for en stor omveltning her på forumet, og ingen stein skal etterlates urørt når vi er ferdige. Ny logo, nytt skin, ny leseretning og Wingdings som font er bare begynnelsen. Spørsmålsrunde avholdes i kveld klokka 19:30.
Neida. Målet mitt er iallfall å opprettholde den lækse stemningen på forumet, men kanskje komme med litt mer inspirasjon til diskusjon og... inspirasjon. Konkrete planer venter vi med til samarbeidet med Kina is superior er avklart, i beste SG-ånd. Uansett er det bare å slenge en PM, en epost eller en MSN-greie hvis du har en superide du vil diskutere eller noe du vil ta opp eller noe sånt. Ta det chill.
Hilsen Tryggve.
Neida. Målet mitt er iallfall å opprettholde den lækse stemningen på forumet, men kanskje komme med litt mer inspirasjon til diskusjon og... inspirasjon. Konkrete planer venter vi med til samarbeidet med Kina is superior er avklart, i beste SG-ånd. Uansett er det bare å slenge en PM, en epost eller en MSN-greie hvis du har en superide du vil diskutere eller noe du vil ta opp eller noe sånt. Ta det chill.
Hilsen Tryggve.
![](http://www.spillegal.no/forum/style_images/2/folder_post_icons/icon12.gif)