Look on my works, ye mighty, and despair

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Da tusler jeg bare innom for å si meg enig i alt Tryggve sier. Dere merker mest sannsynlig ikke noe voldsom forandring i første omgang, men vi har jo en viss strategi gående også, så ha ingen frykt. Ellers skal jeg se om jeg ikke får opp litt Topper av forskjellige slag iløpet av dagen. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
GungHo: Dette er din lykkedag! Se hva jeg fikk i eposten min i dag:SITAT
Kjære, wstian_326@!

Jeg er slekten av en Milliordær, Miss. Thomas Philips Thomas Thomas, som Dø etter en Styrting Fly over Nigeria luft den 13.13. om 2002. Inni Hans testamenter, der var blandt andre en Medlemskap for admin på Spillende Gal Forums, Norway. Vi hadde hører om Din enorme Rykte for ærlig og stole på, og elsker dermed å Tilbud Din med denne Medlemskap. For Din Medlemskap mottagelse, sett på US$9646.21 i vår Konto at min Utgifter, skiping og håndterelse, være Dekket. Oppnå Kontakt til Undertegnende dersom Denne høres interessante.

Redelig hilsninger

Miss. Thomas Philip Thomas Robert, Nigeria Konge.[/b]
Er nok best at du gir pengene til meg, sånn at jeg kan utføre handelen for deg. Siden eposten var til meg personlig, liksom.
 
#27
Ja. Jeg stemmer på egne konsollkategorier, eller hvertfall firmaseksjoner, som "Sony", "Microsoft" osv. Og underforum der igjen, for de mest diskuterte. Eller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
SITAT(Variabel @ 24.04.07, 22.34) 62811
plz lag egen del til cs her da -.-[/b]
Hvor mange måneder siden er det Counter-Strike har blitt nevnt her på forumet, egentlig? Ser ikke helt behovet for den, gitt.

Egne konsoll/firma-seksjoner... hmm. Jeg noterer meg forslaget, skal ta det opp på neste møte. :)
 
#29
Flotters. Men ikke sånn der jalla alle-konsollene-har-egen-seksjon-tull. Tenkte mest PSP, PS2 og PS3 går under Sony liksom.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#30
SITAT
Ellers tror jeg Yetipants og Nicholas vil bli de beste forumsjefene siden Sancti.[/b]
Skal ikke så mye til siden det bare er Alex som har hatt den jobben i mellomtiden, men. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#31
Hvorfor ikke bare ha en forum oppstilling slik:

Kapitalist
-Microsoft
Kommunist
-Sony
Sosialist
-Nintendo

Så vinner alle! B)
 
#32
SITAT(Yetipants @ 24.04.07, 22.50) 62818
Hvor mange måneder siden er det Counter-Strike har blitt nevnt her på forumet, egentlig? Ser ikke helt behovet for den, gitt.[/b]
CS er drit.
Men ja. Sony/Microsoft osv greia som Revan nevnte støtter jeg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#33
Hvilken rolle er Trench_Rat tiltenkt i den nye dritten? Og hva med Thor Heyerdahl, Aud Schønemann?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Gallionsfigur.
 

SHDR

Gullmedlem
#35
SITAT(Yetipants @ 24.04.07, 21.50) 62818
Hvor mange måneder siden er det Counter-Strike har blitt nevnt her på forumet, egentlig? Ser ikke helt behovet for den, gitt.

Egne konsoll/firma-seksjoner... hmm. Jeg noterer meg forslaget, skal ta det opp på neste møte. :)
[/b]
Hva skal man egentlig med plattformholder-seksjoner? Det er saavidt nok aktivitet her til at det er vits aa sjekke spillseksjonen en gang i uka. AA dele det opp ytterligere kommer bare til aa understreke at det er skikkelig laber aktivitet her, og skremme vekk folk. Dessuten skaper det bare en stoerre foersteside som er vanskeligere aa faa oversikt over, og ekskluderer alle spillinteresserte som ikke vet noenting om hvilke plattformholdere som lager hvilke konsoller. Tro meg, de finnes. Det finnes folk som ikke vet at Cell har syv kjerner, og ikke syv faktiske prosessorer. Christ.

Drit i aa seksjonere forumet. Det funker som det er naa. Plz.
 
I

impywimpy

Gjest
#37
SITAT(Frenzy @ 24.04.07, 03.44) 62673
ER det god stemning fra dere at det kanskje gjøres et forsøk på å kjøre i gang noen av de gamle avstemingstoppene vi hadde for en mannsalder siden?
Filmtoppen, Musikktoppen, Spilltoppen, Grilltoppen, osv?
[/b]
Er det bare jeg som lukter et krampeaktig forsøk på å nå opp til fordums storhet ved å reimplementere en dårlig idé hvis om den i det hele tatt skaper engasjement, likevel er så krampeaktig at den på sitt beste øker forumaktiviteten på et kvantitativt grunnlag. Men bevares, hvis det er målet skal jeg bøye meg uten store ord. Jeg tror ikke disse toppene vil fylle noe tomrom eller fungere som søyler for det glasstaket ledelsens visjoner er basert på, men ambivalente holdninger er ikke akkurat noe nytt i kretser så innadvendte som denne. Nok om det: Hvis noen ærlig talt tror at å presse ballesmaken sin på resten av forumet under et dekke av å være akseptabel er veien forover, så gjerne for meg.

Bompitoppen fungerer fordi den tidvis treffer en nerve i kadaveret vårt, men jeg ser beklageligvis ikke noen av de andre gjøre det samme. Så lenge dere holder dere for gode til å bringe tilbake den jævla vanskapningen av en topp som var Grilltoppen, skal dere bare styre for min del.
 
#38
Haha, grilltoppen må tilbake. Beste tråden i spillegals historie.
 
#39
Ble det ikke tidligere lagd en seksjon til hver plattform/firma/whatever, og husker ikke jeg feil feilet det ganske godt også. La det bare være slik det er spør du meg.