Look on my works, ye mighty, and despair

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#41
Det skal ikke mye til for å lage større fotspor enn Alex. LIXM.
 
#43
SITAT(Cycerin @ 25.04.07, 23.13) 63107
Det skal ikke mye til for å lage større fotspor enn Alex. LIXM.
[/b]

Eller kanskje er det akkurat det det skal?

Jobben som forum-diktator skal uansett ikke taes lett på, MASSENE VET HVA DE VIL HA!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Ooh wee, kanskje jeg skal begynne å henge på forumet igjen? det frister litt nå :)
 
#45
Ja, den revolusjonen som var når forumet ble overlatt til disse to staute karene er helt enorm. Den industrielle revolusjon er bare en lusen opfinnelse i forhold.
 
#47
Dumt spørsmål: Hva skjedde med den lapskausen som ble annonsert tidligere? Sammenslåing og store ord synes jeg å huske...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Nei, si det du. Endre som styrer den, og jeg har ikke hørt noe på en stund. ^_^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#50
Opprinnelig skrevet av #Spillegal

[09:12:04] <Buggz> Folk lurer på hva som skjer etter storannonseringen for en del uker siden.
[09:28:41] <p33r> Buggz: vB bestemte seg plett for å oppgradere til 3.6.6 mens vi fikklet
[09:28:55] <p33r> Buggz: så vi må re-installe alle mods og reskinne forumet på nytt
[09:28:57] <p33r> liten bremser
[09:42:18] <SkolePala> just gotta love it...
[10:22:01] <p33r> Buggz: forumstrukturen blir ikke nevnesverdig forrandret
[10:22:18] <p33r> Buggz: den er faktisk ekstremt bra på SG
[10:23:44] <p33r> det som kommer er infraction/warning system, ordentlige AJAX features, litt mer definerte regler, fastsatte kommunikasjonsveier fra/til crew (ikke noe mer "amgs modX voldtar kaninen min" posts), sånn rent på forumsiden. hvertfall som jeg har lov til å si
[10:24:24] <p33r> det blir en større update for crew enn det blir for medlemmene på forumsiden vil jeg si
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#51
"forumstrukturen blir ikke nevneverdig forandret"
"større update for crew enn for medlemmer"

Hva var da poenget med å involvere hele forumet i det "strategiske samarbeidet"?
 
#53
SITAT(Houseman @ 29.05.07, 13.25) 68081
"forumstrukturen blir ikke nevneverdig forandret"
"større update for crew enn for medlemmer"

Hva var da poenget med å involvere hele forumet i det "strategiske samarbeidet"?
[/b]
Quoten er tatt ut av kontekst men alikevel; Oppdateringen rent funksjonelt av forumet er større for crew enn det er for medlemmet. Dette gjør det enklere å holde oversikt, advare brukere, slette poster og legger et grunnlag for videre utvidelse av forumfeatures i fremtiden. Mer effektiv moderering og klarere kommunikasjonsveier fra/til crew er en god ting ting for et community og vB har veldig mye å stille opp med i forhold til IPB der.

Poenget med å involvere hele communitiet i det "strategiske samarbeidet" er at forumet kun er en del av det vi driver med.

(ps. med "forumstruktur" mener vi kategorier, vi er veldig fornøyd med hvordan kategoriene er nå og har ingen planer om å forrandre stort på dem i løpet av oppdateringen.)
 

oma

Village Drunk
#54
noe spillegal mac gadgets hadde vært digg - bare en tanke liksom