MadWorld [Wii]

Kilik

Lokal moderator
#1

En ganske kort og blurry video, men kommer vel noe mer ordentlig etter hvert. Spillet som er "ultra ultra violent" og i “black and white with Sin City graphics" skal visstnok offisielt annonseres på fredag.

Utvikles av Platinum Games (ex-Clover Studio med RE4-regissør Shinji Mikami i spissen) og med Sega som utgiver.




Sega har også teamet opp med Platinum om to andre spill: Bayonetta, fra Devil May Cry-regissør Hideki Kamiya, "featuring a character with guns on her feet", og et DS sci-fi RPG kalt Infinite Line.
 
#2
Huh. Blir interessant å se hva det utvikler seg til etterhvert, i allefall. Spesielt med tanke på hvem som står bak det.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Men når de så endelig gir det ut i Europa og Japan blir folka bare om til aske. Forøvrig et grusomt navn med tanke på hvilke assosiasjoner det gir. :p
 
#6
Interessant å lese at Mikami jobber med noe de ikke offentliggjør ennå, blir spennende å se hva det er. Ellers så høres MadWorld kult ut, kan bli en hit dette.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Mikami er bare produsent på denne, det er Takanori Ishikawa som står for dette prosjektet. Han har med seg omtrent det samme teamet som mekka Godhand. :q1:
:eng101: Forøvrig skal det skrives MadWorld i et ord, men med stor w.
 

Kilik

Lokal moderator
#8
1.kvartal 2009 sies det nå.



Hva skjedde studionavnet forresten? "Clover Studio" og "Seeds" hørtes mye bedre ut. Føler ikke det oser kvalitet av "Platinum Games"...
 
#9
Clover har ingenting med dette å gjøre, utenom det faktum at det er noe av dert samme crewet, noen direkte forbindelse er det ikke. Jeg er forøvrig enig, de het altså før Seeds, Inc., som ringer veldig godt i mine ører.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Ja nå runker dere over Platinum men når jeg lagde tråden om Seeds når de kom sammen var det ingen andre enn Lodin som svarte! :argh:

Detta ser forøvrig mer interessant enn bra ut, det blir spennende hvor mye man må myse for å se en drit når man spiller det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Clover har ingenting med dette å gjøre, utenom det faktum at det er noe av dert samme crewet, noen direkte forbindelse er det ikke.
Clover studios eksisterer vel ikke lenger, så noe bedrer enn "samme crevert" kan det veli kke bli.
 
#13
Har vi vært ute og luktet på altervinen nå igjen kakarlsen? :)
 
#14
VELDIG interessant visuell stil, og selv om det ikke er lansert noe info på kontrollene kan jeg se for meg de også blir ganske kreative.
Men selve settingen, karakteren og gameplayet virker jævlig blasse. Generisk Boler-Jonas dreper folk på veldig grafisk vis med alle mulige rare ting... Meh. Hvis teamets fortid hos Clover smitter nok over kan vi kanskje håpe på over the top humor og klassisk Capcom-dialog til å veie opp for det, men ellers så virker det som et spill du kjøper fordi det ser kult ut og glemmer et par måneder etterpå.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Ny trailer. Denne gangen blir vi introdusert for et motorsykkel minigame, nye moves å utsette folk for, helt forferdelig ræva musikk og en kar ved navn Herr Frederick Von Twirlenkiller.
 
#16
Hadde det ikke vært for den konstante bruken av ordene "ya let's go let's go let's go ya" i bakgrunnen, hadde traileren vært noen lunde mer nytbar. Fortsatt et svært interessant spill. Håper at de kan gjøre combat-delen noen lunde dyp, for konstant pepring på en knapp kan gjøre det hele ganske tamt (tross at det ikke ser ut til å være tilfellet... tror jeg).
 
#20
Er litt bekymret for at dette er mye stil og lite substans. Fancy daødsanimasjoner kan det umulig være SÅ amnge av, men håper det er mer under overflaten enn det. Jeg vil virkelig at dette skal være konge.