Manhunt gjorde barnet mitt til morder!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jepp. Men det bryr jo ikke mor og far seg om, det er jo bare tv-spill.

Påstanden svekkes ytterligere

Det viste seg visst at man ikke fant spillet på rommet til "gjerningsmannen" men på rommet til offeret, og at det var hans spill. Dermed var denne koblingen ennå mindre troverdig enn den allerede var.

SHDR

Gullmedlem
Kilik: Bare siste stikk til din begrensede kunnskap om britisk media:

"The tabloid press, in particular the extremist right-wing Daily Mail newspaper, have already been heavily criticised for ignoring the police reports and prosecution statements which gave the motive for the murder as robbery, with LeBlanc killing his younger friend in order to pay back a drugs-related debt. Few tabloid stories made any mention of the drugs angle."

Extremist Right Wing? Hmmmmm ... det betyr at Daily Mail per definisjon er et par hakk grovere enn medlemsbladet til FRP og flere hakk mer populistisk og uinformert. Nay, den må du lenger ut på landet med. En publikasjon som skriker "BAN THIS EVIL GAME!" på forsiden med fet sans-serif displayfont kan vanskelig tas alvorlig. Det blir litt som når Dagbladet skriver "Norske styrker står bak SEXAVSLØRINGER I BAGHDAD!" eller VG skriver "SEX OG SOMMERSOL!" på forsiden. Jeg er faen meg ikke mye imponert.

*Gremmes*

Lennon: Leste det akkurat selv. Kanskje vi bare burde kvitte oss med hele den britiske middelklassen som leser denne søpla og sørger for å vie det internasjonal oppmerksomhet? Britisk high-brow presse vasker gulvet med praktisk talt alt annet, men ass-enden av pressen deres er skremmende dårlig. Får Søndag Søndag til å virke sofistikert.

*Henter jordbær*

Aslak

Humanoïde, incognito
Mener du ikke Klassekampen burde få pressestøtte, Shadar?

The Independent har fått tildelingen Newspaper of the Year. Men jeg leser den mest for Robert Fisk-artiklene.

Opprinnelig skrevet av soppe@30.07.2004, 17.32
Jeg synes det er helt sykt at folk blir så påvirka av spill at de dreper folk. Folk som dreper folk pga spill er syke i hode å skulle ikke fått hatt spill i det heletatt, vanelige folk gjør ikke sånt. Det blir litt teit å ta vekk sånne spill fordi syke folk blir gale av de.
80896​
enig der ja!

en jeg kjenner er litt "syk" i hode. etter vi så en karate film, så begynte han å hoppe på veggene. Han slo og sparket etter meg, men jeg lekte seff Neo "the one" og kicka assen hans, men seriøst, jeg vet at han er en smule phsykisk ustabil. og han gjør nesten alt det du sier han skal gjør, så han blir lett påvirka av filmer i alle fall :p *lever farligt*