Maple Story-Topicet (store bilder!)

#41
Opprinnelig skrevet av Yetipants@26.07.2005, 22.11
Med andre ord bruker de @-ene fordi de er komplette idioter? Akkurat som jeg trodde, gitt.
245493​
Frister det veldig å spille Maple Story?

Klikk

(Ps: Ikke jeg som har tatt bilde, har sett det på et forum engang før).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Opprinnelig skrevet av The Creature+27.07.2005, 05.06-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@26.07.2005, 21.38
Øhm. Jeg har spillet på D: selv, faktisk.
Og... kjørt spyware-sjekk i det siste?
245479​
Hva har spyware med dette å gjøre? Med en gang ejg åpner install.exe så sier den at det ikke er mer plass på C:... Jeg får ikke noe alternativ...
245603​
[/b]
Spyware KAN ha noe å gjøre med at du ikke får åpnet mapleglobal.com, da vettu.
Og du får den beskjeden om at C: er full fordi installasjonsfilene må pakkes ut på systemdisken før du får installert. Hvor lite ledig plass har du egentlig, når 200MB med temp-filer er for mye? PC-en din må gå omtrent like raskt som en snegle på krykker om du har så lite virtuelt minne.
 
#43
Opprinnelig skrevet av Karl+27.07.2005, 04.13-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@26.07.2005, 22.11
Med andre ord bruker de @-ene fordi de er komplette idioter? Akkurat som jeg trodde, gitt.
245493​
Frister det veldig å spille Maple Story?

Klikk

(Ps: Ikke jeg som har tatt bilde, har sett det på et forum engang før).
245604​
[/b]
hvorfor skulle det ikke friste?
det der er en kamerat av meg som er i PERION 1 , og der er det sånn, og alle vet det. man MÅ ikke gå dit, man kan faktisk ungå det uten NOE problem i det heletatt.
Perion 1 er nemlig der folk kjøper og selger, og derfor er det sånn.
hvis du ikke vil spille det pga det der er du rett og slett dum.

Rause: du , her =D

edit:



:kul:
 
#44
Opprinnelig skrevet av Yetipants+27.07.2005, 11.37-->
Opprinnelig skrevet av The Creature@27.07.2005, 05.06
<!--QuoteBegin-Yetipants
@26.07.2005, 21.38
Øhm. Jeg har spillet på D: selv, faktisk.
Og... kjørt spyware-sjekk i det siste?
245479​


Hva har spyware med dette å gjøre? Med en gang ejg åpner install.exe så sier den at det ikke er mer plass på C:... Jeg får ikke noe alternativ...
245603​
Spyware KAN ha noe å gjøre med at du ikke får åpnet mapleglobal.com, da vettu.
Og du får den beskjeden om at C: er full fordi installasjonsfilene må pakkes ut på systemdisken før du får installert. Hvor lite ledig plass har du egentlig, når 200MB med temp-filer er for mye? PC-en din må gå omtrent like raskt som en snegle på krykker om du har så lite virtuelt minne.
245643​
[/b]
Jeg gjorde den fatale feilen med å skrive 1500 istede for 15000 når jeg lagde partisjonene... Jeg merka det ikke før det var for seint... Orket ikke å slette alt jeg hadde skaffet meg i løpet av den tiden jeg var uviten... Klarte å installere spillet nå etter å ta en liten clean... Men selvom det var mindre enn 200mb ledig går faktisk pc'n min raskt nok uten at jeg merker no slowdown...

Syntes det var litt rart at jeg ikke kom inn på siden bare 30min etter jeg var der sist, kom opp en slik page not avalible også redirevt til codemasters sida, jeg tviler på at codemasters driver med spyware egentlig, siden det er et sånt spillselskap, men ca en time etterpå kom jeg inn igjen...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Opprinnelig skrevet av The Creature@27.07.2005, 19.13
Syntes det var litt rart at jeg ikke kom inn på siden bare 30min etter jeg var der sist, kom opp en slik page not avalible også redirevt til codemasters sida, jeg tviler på at codemasters driver med spyware egentlig, siden det er et sånt spillselskap, men ca en time etterpå kom jeg inn igjen...
245754​
Spesielt... nuvel, tror de driver og tjohoier forholdsvis mye med den sida, det var en periode der jeg ikke fikk lasta ned en dritt derfra.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#47
Opprinnelig skrevet av The Creature@27.07.2005, 18.13
Jeg gjorde den fatale feilen med å skrive 1500 istede for 15000 når jeg lagde partisjonene... Jeg merka det ikke før det var for seint... Orket ikke å slette alt jeg hadde skaffet meg i løpet av den tiden jeg var uviten... Klarte å installere spillet nå etter å ta en liten clean... Men selvom det var mindre enn 200mb ledig går faktisk pc'n min raskt nok uten at jeg merker no slowdown...

245754​
Det burde da ikke by på noen problemer å endre partisjonsstørrelse uten å miste data, ved bruk av f.eks. Partition Magic.
 
#48
Jeg er ikke akkurat ram på systemer og sånt, så jeg tror jeg voerlater det til andre som har peil på det egentlig, må få gjort no med denne haugen snart... :p

Syntes ikke maple story imponerte no særlig... Er bare lvl 11, men allerede på lvl 1 så var jeg plaga av folk som stjal alle killsa mine... nå som jeg er lvl 11 er det enda værre... Har akkurat 1 poeng i dexterity for lite for å bli thief, trodde det var luck man skulle satse på siden luck, i følge tipset var bra for thiefs...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Akkurat det der reagerte jeg på også... takk og pris at jeg fikk en guide av SilentBob som fortalte meg hva jeg måtte gjøre for å i det hele tatt få en brukbar karakter. Her.
 
#50
yarr.
det er helt idiotisk det der.
man får ikke noe veiledning om
hvordan man skal plasere statsene sine
når man starter å spille, og har man ikke
nesten perfekte stats er man en god del
dårligere enn de med, selvom man er
samme lvl. selv er jeg ett poeng fra perfekte
stats og skill points, fordi jeg ikke gadd å rulle
terningen på starten lengere.
heldigvis blir det litt mere åpent etterhvert,
men til dere som starter nu anbefaler jeg
å bestemme seg for hva man skal være og
lese litt guider på f.eks gamefaqs.com eller
sleepywood.net før man starter en karakter.
 
#51
Teeeeit.. Man burde ikke trenge guilde for å spille et MMO, i værste fall enkle ingame instrukser.

Men det er da bare meg.
 
#53
Har laga en fyr på bera, lvl 19, warrior, kaller han: LuckyTheDude.
Likte spillet faktisk ganske godt, gleder meg til jeg kommer i de høye leverne.
SilenBob: Siden din chr er veldig sterk regner jeg med at du har vært på olysses(noe). Hva er det som er der? Byer, enda sterkere monstere, ovs? Og en til spørsmål, hvor får jeg en pet?
Ellers takker jeg deg for at du har gidd meg et spill som jeg stortrives med! :)
 
#54
ossyria? hells yesh.
er rett og slett bare et nytt sted.
nye byer, quests , fiender.

lvl 35+ recommended.

pets har ikke kommet ut enda.

er lvl 42 med ca. 40%