Mario Kart 8

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg skal nok også klare å få lurt inn ett par runder på Torsdag, ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med om tjue jeg altså!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. Moro, men... orka ikke mer lag. Det sverre!
 
Det var morro ja! Fikk dessverre communication error igjen, så jeg gir meg. Kvelden gikk temmelig bra må jeg si. Gamle kunster hadde ikke forsvunnet. Fra første race ble plasseringene: 1, 2, 2, 4, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1. :cool:
Synd vi ikke ble flere i dag, men jeg regner med at vi får til flere kvelder!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ugh. Satte meg selv i en situasjon jeg jeg ikke kunne komme meg vekk fra. Får prøve igjen en annen gang.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg ble også selvfølgelig stuck på jobb til alt for seint i dag, så beklager dårlig oppmøte... :(
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var morro ja! Fikk dessverre communication error igjen, så jeg gir meg. Kvelden gikk temmelig bra må jeg si. Gamle kunster hadde ikke forsvunnet. Fra første race ble plasseringene: 1, 2, 2, 4, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1. :cool:
Synd vi ikke ble flere i dag, men jeg regner med at vi får til flere kvelder!
Mine gamle kunster hadde heller ikke forsvunnet. Dessverre, siden jeg er ræva. Jeg tror dog jeg klarte å kare til meg flere poeng enn jeg mista, da. For å bortforklare og syte litt så var det regelmessige hendelser hvor et skall eller noe annet ræl bare plutselig smalt rett inn i meg som lyn fra klar himmel, rett og slett fordi det var så krisemye lagg. Til Nintendos ære var selve kjøringa nesten like smooth som vanlig, men alle samhandlinger med andre spillere var rein bingo.
 
Ah. Takk skarru ha. Legger i hvert fall til noen fra denne tråden, siden det er Mario Kart jeg er keen på å game, så får hver og en bare velge om de vil godta forespørsel fra denne skrullingen.
 
200cc... kroppen var virkelig ikke klar... fy faen som det går.
Så jævlig dette. Jeg og en bro kombinerte første møte med de nye banene med 200c etter tre øl. Bytta fort til 100 cc, gitt. Tror dette er noe som bør tilvennes edru.

Visste jeg det ikke.
Jeg la merke til at det var fire ulike bilder for Animal Crossing-banen da, såååå kanskje den endrer utseende etter årstida? Det går an å teste.
Virker som du får de forskjellige variantene helt tilfeldig, uavhengig av kalenderen, skuffende nok. Jeg fikk vinter-varianten andre gang jeg testa den i alle fall.
 
Gav 200cc et forsøk i dag. Valgte Crossing Cup. Begynte med Baby Park som gikk relativt greit bare jeg la meg i yttersvingen og bremset litt, så kommer Cheese Land og Wild Woods ... wow! har aldri ønsket å få bullet bill så mye bare for å klare svingene. Hadde vært artig å prøvd 200cc med noen kamerater dog, tror det er flere enn meg som da hadde verdsatt farten man får ved å kjøre off-road :D
 
Har spillt dette litt mer de siste dagene, og har oppdaget er par kule detaljer:

- Musikken i Animal Crossing er forskjellig på de fire årstidene, som seg hør og bør.
- Myntene har fått pengesekk-logoen i Animal Crossing.
- Lyden av item-ruletten etterligner kiste-åpne-lyden fra Zelda på Hyrule Circut (jaja, forrige DLC, jeg vet, men jeg oppdaget det nå).
- Musikken på Big Blue rocker så jævlig.
- Jeg vil ha et F-Zero spill i HD.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Luuurer litt på om kanskje F-Zero GX skal bli sommerspillet i år. Det er farlig fett, men også så vanskelig at jeg har fått gjort ca. jack shit i det.