Mario Kart Double Dash DiskusjonsTopic.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dobbel Dæsj er da skikkelig artig. Jeg er alltid sjåfør og dama er alltid artillerist/blågnistansvarlig når vi spiller. :D
Vi pleier å spille som Mario (meg)/Birdo (henne), og vi bruker... den derre lilla vogna til Waluigi.

Eg har litt problem med å sjå at ting blir låst opp hos meg, og det er litt demotiverande. Etter at ein har vunne gullpokal i ein cup, kva skal skje då? Ein gong spurde dei ikkje etter namnet mitt ein gong, og eg har aldri fått melding om at noko vert låst opp. Korleis funkar det? Skal det vera slik, at ein må følgja med sjølv på lista over kjøretøy for å sjå om det har kome noko nytt? Kva bilar har ein heilt frå starten? Eg har ikkje spelt det så mykje, men har i alle fall vunne dei tre cupane på 50cc. Skal det ikkje skje noko då?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Muuulig du må sette rekord eller noe. Jeg fikk iallfall melding om alt som ble låst opp.

Muuulig du må sette rekord eller noe. Jeg fikk iallfall melding om alt som ble låst opp.
[/b]
Men eg har jo fått 40 poeng på cupane. Eg står øverst på lista på Records. Er det ikkje det som tel?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, det jeg også trodde. Hømm. Sære greier. Lenge siden jeg har spilt nå, så jeg husker ikke helt hvordan det forløp da jeg spilte. Men jeg mener nå å huske at jeg fikk se en vinnerseremoni der jeg fikk pokal og beskjed om at jeg hadde unlocket ditten og datten.

Jepp. Samme her. Sikker på at det ikke er unlocket av noen andre familiemedlemmer da? Eller kanskje du må klare 100 cc for å få noe, husker ikke jeg.

Ok, nå har eg fått låst opp noko, på 100cc. Så då var alt i orden likevel. Veit ikkje heilt kvifor det ikkje skjedde på 50cc. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
50cc er for de som aldri har spilt Mariokart før, da vet dere. Og i MKDS får man faktisk noe når man får gull i alle cupene i 50cc også.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Likte ikke dette spillet i forhold til de andre MK spilla. Var vel banene og det lille utvalget baner som ikke var så spesielt god. Til alle dere som mener dere har über high scores, så kan dere sammenligne dere med disse syke folka:
:trollmann:

DS-utgaven setter Double Dash litt i skyggen rent innholdsmessig, men jeg ser ikke helt hva som feiler banene, egentlig -- annet enn at det "kun" er 16 av dem. Så godt som alle er jo aldeles strålende.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Ikke misforstå nå. Spillet er greit nok, men er i min mening dårligere enn andre MK spill. Kanskje det var mine forventninger som ødela... Klarer ikke å sette fingeren på hva det er men det er noe jeg ikke likte med banene. 16 baner er lite i forhold til hva de kunne fått med hvis de ville. Dette spille kunne ha blitt utvikla mye mer enn det det er.

Joda, klart det.

Mitt poeng er bare at Double Dash!! spiser spesielt Mario Kart 64 til frokost. Det er synd at ikke pakken er liitt mer velfylt, men det som er der, er det generelt ikke så mye å utsette på. Kanskje med unntak av prosentandelen tilfeldigheter i 150cc, men det er et problem MK64 delte, så vidt jeg vet.

jeg savner hoppene og boostene jeg. Så, mitt favoritt MK spill er nok det til SNESen :D
Husker vi brukte å spille det dritmasse. Ingen andre MK spill har kommet nært like god battlemode. Husker spesielt en plass man kunne buke fjæra og kjemme seg inne i en boks. Stå det å vente til motstanderen kom susende forbi, så kjørte man mot kanten og spratt over den. Så var det bare å skyte vilt! :kul:
Her var man også beskyttet av de 3 røde skallene. Denne egenskapen har nemlig Prinsesse Peach overtatt i MKDD, hvor hun får 3 hjerter som svirrer rundt henne.