Mario Kart DS

Kilik

Lokal moderator
#1
En fin liten video fra Nintendo Europe's pressekonferanse i dag:

høyreklikk for å laste ned

Viser 8-player trådløs spilling :)

Dette ser meget lovende ut. Grafikken er faktisk mistenkelig lik MK: Double Dash!! til GC. Dessverre har ikke Nintendo sagt et ord om spillet vil bli online ennå, men det er lov å håpe...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
YAY! Kjempeknall. Mario Kart DS er et av spillene jeg virkelig gleder meg til i år. Laster filmen nå, blir nok spennende.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Kilik@28.01.2005, 00.44
En fin liten video fra Nintendo Europe's pressekonferanse i dag:

høyreklikk for å laste ned

Viser 8-player trådløs spilling :)

Dette ser meget lovende ut. Grafikken er faktisk mistenkelig lik MK: Double Dash!! til GC.  Dessverre har ikke Nintendo sagt et ord om spillet vil bli online ennå, men det er lov å håpe...
169980​
Wow, jeg ble virkelig imponert over grafikken. Når det gjelder online, legg merke til at fyren sier "I can't give you any details until it launches later this year". Kanskje han snakker om online? Hva ellers skulle det egentlig være å skjule om et spill i Mario Kart-serien?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Kanskje det utrolig fascinerende plottet?

Jeg så filmen nå, og det var da utrolig grafikk til DS å være. Gleder meg til en mer spesifikk utgivelsesdato. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
ROCKSOR.
Dette skal kjøpes! Håper bare det er bedre enn Super Circuit...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Du har med andre ord ikke spilt noen av dem.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Yetipants@28.01.2005, 06.21
Du har med andre ord ikke spilt noen av dem.
170016​
Nei det har jeg ikke, har bare sett folk spillt det. Og synes det så helt likt ut som di tidligere versjonene. Kanskje litt bedre grafikk på DS versjonen, bitte litt.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#9
Tror det kommer til å bli ett av årets beste racing-spill! I alle fall på håndholdt... Vanskelig å konkurere mot spill som Forza og GT4... Gleder meg skikkelig til det kommer, spesielt mp delen!!
 
#11
Ser bra ut dette. Håper vi kan se noe nytt til serien også da. F.eks. at man kan få deler til å bygge sin egen bil, og kanskje tegne ulike merker via touch screen etc.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Ser for meg ut akkurat som Mario Kart til N64 bare med 3D spillfigurer og litt bedre teksturer.
Forresten noen så la merke til hvor mange det var som spillte, 5 eller 6?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#15
Opprinnelig skrevet av Lodin@28.01.2005, 14.23
Ser for meg ut akkurat som Mario Kart til N64 bare med 3D spillfigurer og litt bedre teksturer.
Forresten noen så la merke til hvor mange det var som spillte, 5 eller 6?
170143​
Det skal være støtte for 8 spillere i multiplayer, hvis det var det du lurte på...
 
#16
Jeg håper bare dette ikke blir for likt de andre Mario Kart-spillene. Veldig lett å lage noe som kan være veldig repetivt.
 
#17
Stilig! Fikk tilbake respekten for spillet etter å ha sett videoen. Først trodde jeg det ville bli en middels GBA klone, men nå ser jeg at det heller mer mot GC utgaven, som mildt sagt er et stort pluss :)
 
#18
Så ganske bra ut dette. Hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe DS er dette en av titlene jeg garantert skal skaffe meg. Grafikken var jo veldig fin. 8 player og muligens online hadde jo vært konge, men jeg håper det kommer noe nytt utenom det. Det vi så i denne videoen var jo veldig likt alle de andre Mario Kart spillene.
 

Kilik

Lokal moderator
#19

En GC/DS-sammenligning.
Den ekstra ikonet på HUD'en skal visstnok vise signalstyrken.
 
#20
=D Dette spillet skal helt klart i min spill-samling, har det samme spillet til N64, og det blir nok enda fetere her.